Ljepota
NESTRPLJIVI SMO

Povratak ikone: 10 razloga zašto jedva čekamo dolazak Sephore u Hrvatsku

Povratak ikone: 10 razloga zašto jedva čekamo dolazak Sephore u Hrvatsku
Povratak Sephore označava dolazak inovacija i, što je najvažnije, jedinstvenog iskustva koje slavi ljepotu kao oblik samoizražavanja. Hrvatsko beauty tržište time dobiva novu dimenziju, a kupci konačno dobivaju pristup svijetu koji su dosad pratili samo online

Nakon više od desetljeća izbivanja, vijest o povratku Sephore u Hrvatsku odjeknula je beauty zajednicom. Ovaj globalni gigant, u vlasništvu luksuznog konglomerata LVMH, nije samo trgovina, već fenomen koji je preoblikovao način na koji doživljavamo i kupujemo kozmetiku. S prvim dućanom najavljenim za 2026. godinu u Splitu, donosimo deset ključnih razloga zašto je povratak Sephore puno više od otvaranja još jedne parfumerije.

1. Konačno dostupni kultni make-up brendovi

Glavni adut Sephore je njezin portfelj od gotovo 340 brendova. Domaće zaljubljenice u ljepotu više neće morati plaćati carinu i poštarinu za kultne proizvode. Na police konačno stižu najiščekivaniji brendovi poput Fenty Beauty by Rihanna, Huda Beauty i luksuzne linije vizažistice Charlotte Tilbury.

2. Brendovi koje su lansirale zvijezde

Uz Rihannu, Sephora je ekskluzivni dom za neke od najpopularnijih celebrity brendova na svijetu. Najveće uzbuđenje vlada oko dolaska brendova Rhode popularne Hailey Bieber te Rare Beauty pjevačice i glumice Selene Gomez, čiji su proizvodi viralni hit na društvenim mrežama.

3. Sveti gral skincare proizvoda

Osim šminke, Sephora donosi i tražene skincare brendove koji su dosad bili teško dostupni. Brendovi poput Drunk Elephant i Summer Fridays, poznati po svojim inovativnim formulama i učinkovitim sastojcima, postat će nezaobilazna postaja u rutini njege kože.

4. Revolucija u iskustvu kupovine

Sephora je redefinirala maloprodaju ljepote svojim "beauty playground" konceptom. Za razliku od tradicionalnih trgovina, ovdje se kupce potiče na istraživanje, igru i isprobavanje proizvoda bez ikakvog pritiska na kupnju.

5. Stručni savjeti i personalizacija

Interaktivni prostor upotpunjuju stručni savjetnici koji pomažu kupcima pronaći idealne proizvode za njihov tip kože i želje. Upravo ta filozofija, usmjerena na doživljaj i personalizirano iskustvo umjesto na transakciju, ključ je globalnog uspjeha.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

6. Pristupačna Sephora Collection linija

Iako je pozicionirana kao trgovina prestižne kozmetike, važan dio asortimana čini i vlastita linija Sephora Collection. Ona nudi visokokvalitetne i inovativne proizvode za make-up, njegu kože i dodatke po znatno pristupačnijim cijenama, osiguravajući da svatko može pronaći nešto za sebe.

7. Magnet za influencere i kreatore

Sephora je izgradila uspjeh na autentičnim preporukama. Njezin program #SephoraSquad okuplja kreatore sadržaja koji strastveno dijele svoje savjete, čime se gradi povjerenje koje nadmašuje klasično oglašavanje. Njihov dolazak osnažit će i lokalnu beauty scenu.

8. Vrhunski program vjernosti

Jedan od najočekivanijih elemenata je Sephora Beauty Insider, program vjernosti koji nagrađuje kupce bodovima, ekskluzivnim popustima, rođendanskim poklonima i ranim pristupom novim proizvodima.

9. Kraj kompliciranim online narudžbama

Mogućnost da se proizvodi vide, dodirnu i testiraju uživo nezamjenjiva je. Povratak Sephore znači kraj nagađanju idealne nijanse pudera preko ekrana i čekanju paketa iz inozemstva.

10. Dolazak globalnih trendova

Sephora nije samo prodajno mjesto, već i platforma koja diktira i donosi najnovije svjetske trendove. Njezinim dolaskom hrvatsko tržište postaje relevantan dio globalne beauty scene. 

Iz naše mreže
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx