Ljepota
DOBRO DOŠLA NATRAG

Povratak beauty giganta u Hrvatsku: Sve što trebate znati o Sephori

Povratak beauty giganta u Hrvatsku: Sve što trebate znati o Sephori
Prva nova trgovina trebala bi biti otvorena tijekom 2026. godine u splitskom trgovačkom centru Mall of Split, a nagađa se i o mogućim budućim lokacijama u Zagrebu i Rijeci

Nakon više od desetljeća iščekivanja, vijest o povratku Sephore odjeknula je beauty zajednicom u Hrvatskoj. Ovaj francuski multinacionalni lanac, poznat po revolucionarnom pristupu prodaji kozmetike, planira ponovno otvoriti svoja vrata domaćim kupcima, donoseći sa sobom dašak svjetskih trendova i brendove koji su dosad bili dostupni samo online. Povratak Sephore nije samo otvaranje trgovine, već potvrda zrelosti i dinamičnosti hrvatskog tržišta ljepote.

Od skromnih početaka do globalne sile

Priča o Sephori započinje 1969. godine u francuskom gradu Limogesu, gdje je Dominique Mandonnaud osnovao tvrtku s vizijom stvaranja jedinstvenog prodajnog iskustva. Prva trgovina otvorena je u Parizu 1970. godine, a ime "Sephora" nastalo je spajanjem grčke riječi sephos (ljepota) i imena Sefora (Zipporah), Mojsijeve supruge poznate po iznimnoj ljepoti.

Povratak beauty giganta u Hrvatsku: Sve što trebate znati o Sephori

Mandonnaud je uveo koncept "potpomognute samoposluge", koji je kupcima omogućio da slobodno istražuju i, što je najvažnije, isprobavaju proizvode prije kupnje. Ovaj pristup, koji je poticao iskustvo i igru umjesto pritiska na kupnju, zauvijek je promijenio maloprodaju kozmetike. Ključni trenutak u globalnoj ekspanziji dogodio se 1997. godine kada je Sephoru preuzeo luksuzni konglomerat LVMH (Moët Hennessy - Louis Vuitton). Pod novim vlasništvom, Sephora je otvorila prvu američku trgovinu u New Yorku 1998. godine i započela svoj put prema globalnoj dominaciji. Danas posluje u 35 zemalja s više od 2.700 trgovina diljem svijeta.

Veliki povratak na hrvatsko tržište

Sephora je u Hrvatskoj već poslovala u razdoblju od 2007. do 2012. godine s dvije lokacije u Zagrebu. Međutim, unatoč početnom entuzijazmu, povukla se s tržišta jer Hrvatska nije bila spremna za ovog beauty diva.

Povratak beauty giganta u Hrvatsku: Sve što trebate znati o Sephori

Danas je situacija bitno drugačija. Hrvatski potrošači aktivno prate globalne trendove, educirani su o sastojcima i traže inovativne proizvode, stvarajući idealno okruženje za povratak Sephore. Prva nova trgovina trebala bi biti otvorena tijekom 2026. godine u splitskom trgovačkom centru Mall of Split, a nagađa se i o mogućim budućim lokacijama u Zagrebu i Rijeci.

Kultni brendovi napokon na policama

Jedan od glavnih razloga uzbuđenja oko povratka Sephore jest dolazak brendova koji do sada nisu bili fizički dostupni u Hrvatskoj. Sephora je poznata po svom "house of brands" modelu, nudeći širok asortiman od gotovo 340 brendova, uz svoju popularnu i pristupačnu privatnu marku, Sephora Collection.

Hrvatski kupci s vremenom će tako konačno moći isprobati i kupiti proizvode nekih od najtraženijih svjetskih imena, kao što su: Fenty Beauty by RihannaRare Beauty by Selena GomezHuda BeautyCharlotte Tilbury, Glow Recipe, Rhode by Hailey Bieber.

Osim ovih celebrity i "it" brendova, na policama će se naći i globalno popularni brendovi poput Sol de Janeiro, The Ordinary i Amika, čime će se ponuda na domaćem tržištu značajno obogatiti.

Povratak Sephore označava novo poglavlje za beauty scenu u Hrvatskoj. Dolazak globalnog lidera donosi ne samo nove proizvode, već i jedinstveno iskustvo kupovine koje slavi individualnost, kreativnost i ljubav prema ljepoti. 

Iz naše mreže
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx