Povijesno gledano, parfemi su imali poprilično drugačiju svrhu no što je imaju danas. Nekoć ih se koristilo kako bi se prikrio neugodan tjelesni miris osoba, a danas ih pak stavljamo na kožu ne bismo li najbolje kombinirali naš miris s onim iz bočice. I dok se na tržištu mogu pronaći brojne mirisne kompozicije s potpisima pjevačica, glumica i manekenki, ali i kreacije mnogih slavnih i luksuznih beauty i modnih brendova, neki od svjetskih parfema s pravom uživaju veću popularnost od drugih.
Kvalitetni, opojni i dugotrajni, najslavniji parfemi svijeta dolaze s potpisima 6 vrlo uglednih modnih kuća, a mi smo ih sve za tebe izdvojile u nastavku. Pronađi njihovu kratku povijest, opis nastanka i sastav, te se odluči za onaj koji želiš u svojoj kolekciji. Tko zna, možda neke već imaš, a neke tek trebaš isprobati? Kako god bilo, s ovim mirisnim rapsodijama u staklenim bočicama jednostavno nema greške - tisuće i tisuće ljudi tijekom godina su ih ocijenili besprijekornima, pa nema razloga da se i tebi ne svide, a možda neke od njih već i posjeduješ.
Burberry for Women - 217 kuna
Burberry for Women se ubraja u tradicionalne parfeme britanske modne kuće Burberry. Poput muške verzije, toaletne vode Burberry for Men, predstavlja britansku ljubav prema tradiciji i nezamjenjivom šarmu Londona. Parfem je lansiran 1995. Parfemska voda otvara se neodoljivo sočnom mješavinom kruške, breskve, marelice, zelene jabuke i crnog ribiza, na koju se nadovezuju note zavodljivog jasmina, mahovine i egzotične sandalovine. Cijela kompozicija stoji na slatkoj i toploj bazi od vanilije, mošusa i drva cedra, koji mirisu daju dubinu i profinjenu zavodljivost.
Chanel N°5 - 663 kune
Parfem s velikim P. Legenda među parfemima. Flakon pun luksuza. To je parfemska voda Chanel N°5, najpoznatiji miris svih vremena, kojeg je obožavala i slavna Marilyn Monroe. Žensku parfemsku vodu Chanel N°5 lansirala je 1921. modna dizajnerica Gabrielle „Coco” Chanel. Gabrielle je žarko željela parfem u kojem će se odražavati njezine uspomene na djetinjstvo u francuskom Aubazineu. To je uspjelo kemičaru Ernestu Beauxu, koji je odmah kreirao nekoliko različitih uzoraka. Gabrielle se najviše svidio 5. po redu i tako je nastao naziv ovog kultnog parfema. Prvih 100 flakona je poklonjeno najvjernijim kupcima modnog brenda, nakon čega je počela njegova prodaja u Chanelovom butiku. Nakon gotovo 100 godina na tržištu, Chanel N°5 je i dalje jedan od najpopularnijih svjetskih parfema.
Yves Saint Laurent Opium - 779 kuna
Ženska parfemska voda Yves Saint Laurent Opium lansirana je 1977. Nakon više od 30 godina, tijekom kojih je u svom orijentalnom mirisnom društvu stekla kultni status, predstavljena je ponovno 2009. u novom, elegantnom flakonu. Uvod će te očarati mističnom kombinacijom svježih nota bergamota i mandarine, omekšanih nježnom đurđicom. Nakon toga, procvjetat će srce mirisa sastavljeno od opojnog jasmina, slatkog karanfila i izuzetno senzualne mire. Na samom kraju, prekrit će te orijentalni veo s toplom kombinacijom jantara, vanilije i baršunaste smole. Točku na i ove orijentalne pustolovine stavit će egzotični pačuli.
Gucci Guilty Pour Femme - 682 kune
Miris Gucci Guilty Pour Femme lansiran je 2019. godine. Nadahnut je slobodnom ženom koja živi punim plućima i ne mari za društvene konvencije. Moto #foreverguilty dio je kampanje čija su zaštitna lica Lana Del Rey i Jared Leto. Kompoziciju otvara mješavina soka mandarina i bergamota i arome zavodljivog ružičastog papra. U srcu je kombinacija jorgovana, ruža, ljubičica i ulja od karanfila. Bazu, u kojoj su svi akordi skupa, otvara ambra i intenzivni pačuli.
Louis Vuitton Rose Des Vents - 1529 kuna
Rose des Vents od Louis Vuitton je cvjetni miris za žene. Rose des Vents je predstavljen 2016. Parfem je kreirao Jacques Cavallier. Gornje note su breskva, zelene note i crna ribizla; srednje note su ruža, turska ruža i iris; bazne note su bijeli mošus, cedar, biber, korijen irisa i list ljubičice. Lice kampanje je francuska glumica Léa Seydoux. Bočicu je dizajnirao Marc Newson od teškog stakla, kao minimalističku verzije apotekarskih boca sa metalnim čepom.
Giorgio Armani Sì - 505 kuna
Giorgio Armani Si poznat je po aromi ribizla i vanilije na bazi drveta i pravi je užitak za ljubitelje talijanskih parfema. Godine 2013., razvila ga je parfumerka Christine Nagel . Elegantan i romantičan miris u ružičastoj bočici s crnim šeširom privlači samopouzdane žene koje svoj život žive u potpunosti. Miris se najbolje razvija u hladnijim mjesecima i prikladan je za svakodnevno korištenje. Giorgio Armani Si parfem je isprva intenzivan i sladak, a onda se miris širi u vaniliju i crni ribizl. Jaki sastojci su i ruža, frezija, pačuli, ambroksan i rijetko drvo.