Coca-Cola HBC Hrvatska među prvima je u Skupini Coca-Cola HBC predstavila ponudu proizvoda robne marke Costa Coffee. Ulaskom u tržišnu kategoriju kave, Coca-Cola HBC potvrdila je predanost svojoj viziji da postane vodeći partner u prodaji pića za svako doba dana i za svaku prigodu nudeći svojim kupcima i potrošačima najjaču, najširu i najprilagodljiviju ponudu proizvoda.
Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju izjavila je: „Kava je jedna od tržišnih kategorija koje nam pomažu da postanemo vodećim partnerom u prodaji pića za svako doba dana i za svaku prigodu. Uvrštavanjem jake robne marke kao što je Costa Coffee u našu ponudu vjerujem da možemo postati najbolji partner našim kupcima osiguravajući im najbolja iskustva u klasi. Naše bogato iskustvo, znanje i ljudi daju nam sve što je potrebno da s punom snagom i entuzijazmom iskoristimo ovu priliku“.
Nakon što je tvrtka The Coca-Cola Company u kolovozu 2018. godine kupila Costu Coffee, Coca-Cola HBC postala je prvi punioničar u Coca-Colinu sustavu koji ovu robnu marku uvodi na svojih 28 tržišta.
Ponuda Coca-Cole HBC Hrvatska sastojat će se od široka asortimana mješavina i formata robne marke Costa Coffee. Cjelovita ponuda proizvoda robne marke Costa Coffee uključivat će prženu kavu u zrnu, mljevenu kavu i kavu u kapsulama čime se pokriva širok raspon želja i potreba kupaca i potrošača. Svoje planove povezane s uvođenjem robne marke na tržište Coca-Cola HBC Hrvatska prvo će provesti u djelo u maloprodaji unoseći tako izvanredno iskustvo robne marke Costa Coffee u domove potrošača, a potom i u kanalu za ugostiteljstvo te u pokretu. Coca-Cola HBC Hrvatska, u ovome trenutku, na tržištu neće otvarati prodavaonice Costa Coffee.
O robnoj marki Costa Coffee
Costa Coffee, koju su 1971. u Londonu osnovala braća Sergio i Bruno Costa, doseljenici iz Italije, sad posluje na 31 međunarodnome tržištu uz više od 2700 kafića u Ujedinjenome Kraljevstvu i Irskoj te još više od 1200 kafića diljem svijeta. Najbrže je rastući lanac kafića u Ujedinjenome Kraljevstvu i Irskoj a prema izboru potrošača tih zemalja (2010. – 2019.) tvrtka je dobila nagradu za najbolji lanac kafića neke robne marke u Ujedinjenome Kraljevstvu i Irskoj.
Costa Coffee brine o kvaliteti i održivosti svojega proizvoda. Braća Costa isprobala su 112 mješavina prije nego što su se odlučila za onu dostojnu toga da postane Signature Blend, mješavina po kojoj su postali prepoznatljivi. Danas se manje od 5 % svih zrna kave u svijetu smatra dovoljno dobrima za Costu Coffee, a sva zrna kave koja upotrebljava Costa Coffee imaju certifikat organizacije Rainforest Alliance. Costa Coffee usto poštuje stroge standarde kojima se štite biljni i životinjski svijet, prirodna staništa, radnička prava i mjesne zajednice.
(Foto: Promo)