Image
Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

"Nove tkanine, nova konstrukcija, novi styling. Ovo je glamur novog doba, za žene kojima ne treba posebna prigoda da bi odjećom izrazile svoju ljepotu, snagu, ženstvenost, ljubav prema lijepom i glamuru," najavljuje Ivica Skoko, a nova kampanja to i potvrđuje.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

U središtu priče su urbane heroine – žene koje se kreću kroz život odvažno i samouvjereno. Haljine nose s kožnim jaknama, čizmama, pa čak i traperom. Tu su kombinezoni, lepršavi materijali, komadi koji se mogu nositi u svakodnevnim prilikama. Nema više klasičnih večernjih protokola. Ovo je kolekcija za one koje miješaju stilove, spajaju nespojivo i upravo time plijene pažnju.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Glamur je i dalje nit vodilja u odabiru materijala i načinu izrade, ali je sada razigran, nosiv i oslobođen strogih pravila bez puno ukrasa.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Kampanja je snimljena u jedinstvenom ambijentu Hrvatskog glazbenog zavoda u Zagrebu – prostoru bogate povijesti koji upravo prolazi kroz vlastitu transformaciju. U vrijeme dok jedna od najljepših zgrada prolazi promjenu u moderni, suvremeno opremljeni prostor koji će biti povijesni spomenik s modernim umjetničkim sadržajima, Skokine kreacije s novom porukom savršeno su se uklopile u nedovršene i 'under construction' hodnike Hrvatskog glazbenog zavoda.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

U stvaranju novih navika, oslobođenih starim obrascima, Ivica Skoko vidi snažnu simboliku.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

"Počašćen sam što smo imali priliku snimati u ovoj zgradi iako još nije dovršena jer upravo ta 'nedovršenost' nosi snažnu poruku – novo lice klasike u nastajanju, baš kao i moja nova kolekcija. I baš kao i žene koje je nose", izjavio je Ivica Skoko.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Posebnu emociju kampanji daje i činjenica da je posvećena ženama svih generacija – ženama koje su svoje, drugačije, posebne, koje plijene pozornost i izazivaju oduševljenje. Upravo zato su zaštitna lica kampanje majka i kćer Buga Lešina i Marijana Kužina što šalje snažnu poruku povezanosti, stila i samopouzdanja.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Fotograf: Zvonimir Ferina; Modeli: Buga Lešina, Marijana Kužina; Frizura: Prime Vision; Šminka: Marijana Kužina; Snimano u prostoru Hrvatskog glazbenog zavoda

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

Proljeće/ljeto 2025.

PROLJEĆE/LJETO 2025.

Poznati dizajner Ivica Skoko otvara novu eru - glamur za moderne heroine

Poznat po raskošnim siluetama i crvenom tepihu koji pamti njegove kreacije, Ivica Skoko u novoj kolekciji proljeće/ljeto 2025. iznenađuje — i oduševljava — potpuno novim modnim izričajem. Njegova najnovija kolekcija donosi novo lice poznatog branda: svježeg, modernog, hrabrog, ali i dalje nepogrešivo glamuroznog. S tom razlikom što je ovaj glamur stvoren da se nosi – svaki dan.

VOYO logo
Žena.hr • Foto Zvonimir Ferina