U sklopu obilježavanja Nacionalnog dana borbe protiv raka dojke te ovogodišnje kampanje „Kolekcija za život“, Pevec je u skladu sa svojim vrijednostima, a u suradnji s partnerima iz tvrtke TCC Plus odlučio podržati akciju kojom se pomaže organizacija koja promiče ženinu svjesnost, ali i najnovije informacije o raku dojke diljem Europe.
Pevec, 1. hrvatski trgovački lanac, priključio se europskoj koaliciji za borbu protiv raka dojke Europa Donna, koja se zalaže za podizanje svijesti o raku dojke te promicanje obrazovanja i potrebe za ranim otkrivanjem i dijagnozom. Pevec je u suradnji s partnerima iz tvrtke TCC Plus za članove Pevec kluba snizio cijene linije posuđa VITA. Kampanja službeno počinje 7. listopada, datumom koji je ujedno i Nacionalni dan borbe protiv raka dojke, dok će dio prihoda od prodaje linije sniženih proizvoda otići u organizaciju Europa Donna kao znak podrške i zajedničke borbe.
„Nažalost, upravo je rak dojke najčešći oblik tumora kod žena, a činjenica je da su tom bolešću sve češće pogođene mlade žene, čak i one mlađe od 30 godina. Upravo zato odlučili smo podržati napore ove hvalevrijedne organizacije, koja ima svoju podružnicu i u Hrvatskoj. Smatramo da su ciljevi i zadaci na kojima organizacija bazira svoj rad, poput promocije optimalnog liječenja te osiguranja kvalitetne skrbi tijekom i nakon liječenja, više nego plemeniti, stoga smo ponosni što smo dio ove kampanje“, izjavila je Ivana Plemenčić, direktorica marketinga Peveca.
Djelom ove plemenite akcije možete postati do kraja listopada, kupnjom VITA posuđa u svih 25 Pevecovih centara diljem Hrvatske.
Hrvatski forum protiv raka dojke Europa Donna osnovan je 1993.godine kao sekcija u sklopu Hrvatske lige protiv raka, a 1999. godine odvojila se te je postala neprofitabilna humanitarna udruga za borbu protiv raka dojke. Sve Vas pozivamo da podržite ovu akciju i da zajedničkim snagama krenemo u borbu protiv ove bolesti!
Dijelom ove plemenite akcije možete postati do kraja listopada, kupnjom VITA posuđa u Pevecu