Međusobno poštovanje između osoba vrlo je važno u svim segmentima života, pa tako i u onom poslovnom. Nažalost, mnogi su na svojim radnim mjestima svakodnevno svjedoci nepoštovanja među kolegama, pa tako između nadređenih i podređenih.
Iako nijedna od tih situacija svakako nije poželjna i najčešće je kontraproduktivna, ipak se može reći da je najnezavidniji položaj osobe koju ne poštuje nadređena osoba.
Naravno, to nepoštovanje ne treba biti apsolutno očito, može se odražavati na različite načine kroz vaš posao. No, za to uvijek postoje očiti znakovi. Evo nekih najčešćih…
1. Nadređenu osobu ne zanima Vaše mišljenje ni o jednoj temi.
2. Kada ponudite prijedlog ili neko rješenje, nadređena Vas osoba ignorira ili automatski odbaci ono što ste rekli i predložili, a nakon toga iskoristi Vaš prijedlog ili neku verziju Vašeg prijedloga, bez da Vi imate bilo kakve zasluge.
3. Nadređena Vam osoba nikada ne zahvali niti Vas pohvali kada se posebno potrudite oko nečeg ili kada dobro odradite neki posao.
4. Nadređena Vas osoba ne pita za mišljenje iako je riječ području za koje ste zaduženi i stručni.
5. Nadređenu osobu ne zanimaju stvari na kojima radite, niti o tome priča s Vama, ni ne pomaže u rješavanju potencijalnih problema. Samo želi da odradite posao bez bilo kakvih problema.
6. Nadređena osoba smjenjuje Vas s radnih zadataka bez ikakvog razloga i dodjeljuje ih drugima, nakon što ste vi odradili dobar dio posla.
7. Nadređena osoba ne poštuje Vaše privatno vrijeme i obveze izvan posla, ponaša se kao da one ne postoje.
8. Nadređena osoba nikad nije s Vama razgovarala o Vašoj budućnosti ili karijeri.
9. Nadređena osoba razgovara s drugim vašim kolegama o poslu, pita ih za mišljenja, no ne i Vas.
Da vas nadređena osoba ne poštuje, može se prepoznati po brojnim manje ili više suptilnim znakovima. Prepoznajte ih…