Uz humanitarnu prodaju haljina hrvatskih dizajnera, proglašeni najpopularniji proizvodi na hrvatskom tržištu

U sklopu Izbora za proizvode godine prema ocjeni čitatelja portala Žena.hr, održana je humanitarna prodaja haljina deset hrvatskih dizajnera

Uz humanitarnu prodaju haljina hrvatskih dizajnera, proglašeni najpopularniji proizvodi na hrvatskom tržištu
VOYO logo

U sklopu projekta Proizvod godine, kojeg je treću godinu za redom organizirao najposjećeniji hrvatski ženski portal www.zena.hr, u hotelu Esplanade je održana svečana dodjela nagrada koja je pripala najpopularnijim proizvodima u Hrvatskoj prema sudu čitateljica www.zena.hr, vodećeg lifestyle online izdanja u ciljnoj skupini žene, na području Hrvatske i regije. 

Izbor za proizvode godine svojim je dolaskom podržao i predsjednik Ivo Josipović. Kako je istaknuo, ovakvi projekti stvaraju okvire za još snažnije tržišno natjecanje i još jači rast gospodarskih aktivnosti. Predsjednik je čestitao pobjednicima Izbora i svima zaželio uspješnu 2015. poslovnu godinu.


Image


U konkurenciji čak 490 nominiranih proizvoda iz segmenta roba široke potrošnje, glasanju se odazvalo gotovo trideset i pet tisuća čitatelja portala Zena.hr. U glasanju koje je trajalo od 14.09. - 30.11. čitatelji su odabrali najpopularnije proizvode u 20 kategorija:

Hrana: DUKATOS NARANČA CIMET

Konditorski proizvodi: KRAŠ DOMAĆICA TAMNA Piće: JANA VODA S PORUKOM PAULA COELHA Zdrava hrana: ELVITA ŽITARICE I ČOKOLADA Dekorativa lice: VICHY TEINT IDEAL TEKUĆI PUDER Dekorativa usne: AVON HIDROKOLOR ABSOLUTE RUŽ Dekorativa oči: MAYBELLINE COLOSSAL GO EXTREME MASKARA Dekorativa nokti: MAX FACTOR EFFECT MINI LAK ZA NOKTE Njega kose: AVON HRANJIVI SERUM ZA VRHOVE Njega lica: NIVEA Q10 ENERGY DNEVNA KREMA Njega tijela: NIVEA IN SHOWER COCOA MLIJEKO Muška kozmetika: AXE ANARCHY GEL ZA TUŠIRANJE Parfemi: LANCÔME LA VIE EST BELLE Higijenski proizvodi: LIBRESSE ULTRA NORMAL DUO Zdravlje: AQUA MARIS REFRESH Kućanski aparati: ELECTROLUX KUHINJSKI ASSISTENT EKM4200 Kućanstvo: ARIEL 3U1 POWER KAPSULE Dječja hrana: LINO ČOKO DRINK Dječja kozmetika i higijena: VIOLETA BABY VLAŽNE MARAMICE Potrošačka elektronika: HTC ONE (M8)



Prema riječima Petre Novosel Balaško, glavne urednice portala www.zena.hr, Izbor za proizvode godine bilježi snažan porast interesa i brendova i posjetitelja stranice:
„Naši čitatelji vjeruju preporukama portala i njegovih čitatelja. S obzirom da su većinom žene te koje donose odluke o kupnji proizvoda široke potrošnje, interes i brendova i posjetitelja portala je sve veći iz godine u godinu. U sklopu izbora za Proizvod godine nedavno smo proveli istraživanje o kupovnim navikama Hrvatica. Ono je pokazalo da Hrvatice uživaju u kupovini te da nerijetko u trgovinama provode i do nekoliko sati na tjedan. Žene u Hrvatskoj primjećuju reklamne kampanje i vole isprobavati novitete na tržištu, često kupuju impulzivno, a internet prednjači kao medij putem kojeg se informiraju o proizvodima.“ – izjavila je Petra Novosel Balaško.    


Image


Predstavnice AŽKZ s Davorom Balaško i Petrom Novosel Balaško


U sklopu dodjele nagrada najpopulanijim proizvodima održana je i humanitarna akcija za  Autonomnu Žensku kuću Zagreb koja brine o visoko traumatiziranim ženama i njihovoj djeci, a u koju se uključilo deset hrvatskih dizajnera: Lei Lou by Aleksandra Dojčinović, A'MARIE, Boudoir, Ivica Skoko, Xenia design, Hippy Garden, Alduk, eNVy room, Zigman i Charlie design.
„Zahvaljujem portalu Žena.hr i svim hrvatskim dizajnerima koji su nas podržali plemenitim odricanjem od sredstava ostvarenih u prodaji dizajnerskih haljina. Na Međunarodni dan ljudskih prava želim podsjetiti na potrebu nastavka rada skloništa i savjetovališta za visoko traumatizirane žene i njihovu djecu. Najbolja opcija za pomoć radu Autonomne ženske kuće Zagreb jest davanje malih iznosa mjesečnih donacija putem trajnog naloga AŽKZ-a. Podsjećam sve potencijalne donatorice i donatore da uplate donacija do 2% godišnjih prihoda omogućuju umanjivanje porezne osnovice.“- izjavila je Neva Tölle, iz udruge Autonomna ženska kuća Zagreb.


Image


Jedan od dizajnera koji se uključio u humanitarnu akciju portala Žena.hr je i Ivan Alduk:
„Pružam svoju podršku svakoj borbi protiv nasilja, bez obzira u kakvom obliku ono dolazi. Pozdravljam inicijativu stranice Žena.hr i nadam se da će prikupljeni prihod od prodaje dizajnerskih haljina biti dostatan da olakšamo uvjete u kojima borave visokotraumatizirane žene i njihova djeca. Uvijek je lakše pružiti pomoć nego je primiti, stoga ovim putem pozivam sve da čine dobra djela, i uoči i nakon blagdana.“ – izjavio je dizajner Ivan Alduk čija je haljina izazvala veliki interes okupljenih.


Više fotografija s događaja pogledajte u fotogaleriji.


Foto: Davorin Mance i Davor Žerjav