Globalna nagrada za najbolje brandove SUPERBRANDS ponovno je dodjeljena za najbolja ostvarenja na hrvatskom tržištu. Dobitnici nagrada primili su SUPERBRANDS CROATIA'S CHOICE 2012 na svečanosti dodjele nagrada koja se održala u Kristalnoj dvorani hotela The Westin u Zagrebu.
U konkurenciji 1.200 ocjenjivanih brandova, stručni žiri najvišim ocjenama ocijenio je njih 78. U izboru putem online glasanja sudjelovalo je također preko 27.000 jedinstvenih potrošača – predstavnika opće javnosti.
Standardizirani kriteriji odabira primjenjuju se u više od 90 zemalja svijeta u kojima Superbrands vrši selekciju i promociju najboljih brandova:
1. kvaliteta
2. pouzdanost
3. razlikovnost
4. emocionalni naboj
Ove godine po prvi puta uveden je i novi, dodatni kriterij EKOLOŠKE ODGOVORNOSTI. Najbolje ocjenjeni brandovi nagrađeni su prestižnim priznanjima u segmentima CONSUMER, BUSINESS i GREEN.
Upravo GREEN Superbrands priznjanje predstavlja nov i inovativan način preporuke marke kupcima koji su sve više osvješteni u pogledu očuvanja okoliša i društvene odgovornosti.
«Ovogodišnji nominirani i nagrađeni brandovi utjelovljuju izvrsnost i kreativnost u osmišljavanju i provedbi cjelokupnih branding aktivnosti koje rezultiraju u zadovoljstvu i povjerenju kupaca, korisnika brandova. Čestitam svima koji su pokazali veliki entuzijazam i kvalitetan pristup radu i tako doprinijeli razvoju struke u Hrvatskoj», izjavio je Borut Zemljič, direktor Superbrandsa za područje Francuske, Beneluxa i regije Adriatik.
Arena Centar je dobitnik priznanja Superbrands Croatia's Choice 2012.
Ovo je treće ovogodišnje priznanje za Arena Centar koji je dobitnik kvalitete „Green mark“ kao prvi „zeleni“ centar u regiji, shopping destinacija za preporuku u izboru 80% potrošača hrvatske metropole prema neovisnom istraživanju GFK Hrvatska,a od prije neki dan i dobitnik Superbrands statusa koji potvrđuje da je riječ o vodećem brandu na tržištu koji opravdava povjerenje potrošača.
Više na www.superbrands.com.