MINI, marka automobila, priredila je 3D dvoboj i postavila nove standarde međunarodnog oglašavanja.
Ovo je prvo korištenje 3D slow motion tehnologije, koju su napravili znanstvenici Massachusetts Institute of Technology. Dvominutni reklamni film pod nazivom MINI vs Monster je vizualna gozba visokih performansi koja je oduševila publiku kad se počela prikazivati u američkim kinima u siječnju, prije lansiranja globalne kampanje.
U filmu se vidi bitka Minija s moćnim monster truckom u najnovijem kino, TV i internet blockbusteru, koji će oduševiti publiku koja ostaje bez daha dok se pitaju može li ogromno čudovište preskočiti 15,52 metara MINI obitelji.
Dvominutni ep je najnovije izdanje strategije MINI obitelji koje je osmislio BSUR iz Amsterdama.
Sve se odigrava u Las Vegasu pod reflektorima, gdje je rasprodani stadion ušutkan u trenutku kad se monster truck diže u zrak. U senzacionalnom usporenom 3D-u snimljeni su detalji, ljudi koji se dižu na noge, a njihova hrana i pića padaju na pod - dok se gume teretnog vozila kreću vrlo blizu krovova četiri automobila: MINI Cooper Cabrio, MINI Cooper Clubman, MINI Cooper S i MINI Cooper S Countryman.
Usporeno zumiranje vozača i publike dodaje neizvjesnost i dramu, ostavljajući gledateljima pitanje da li će se Mini vozila slomiti ili će kamion dovršiti skok.
Film je režirao Robert Jitzmark, koji je zaposlio 120 ljudi, uključujući šest 3D tehnologa i znanstvenika. Za filmski set bilo je potrebno uvesti 30.000 kubičnih metara pijeska, a cijela snimka od pripreme do skoka se snimala šest dana. Mješavina svjetala stadiona i posebnih svjetlosnih balona ispunjenih helijem pomogli su obogatiti 3D kvalitetu snimke.
Izvršni kreativni direktor BSUR, Jason Schragger, bio je na skoku i objasnio inspiraciju za priču. "MINI je pionir automobilskog dizajna i vozačkog iskustva. Digitalna 3D tehnika je toliko nova da smo radili sa svim najboljim ljudima koje smo mogli naći kako bismo bili sigurni da će MINI vs Monster biti uzbudljivo, novo iskustvo.
"Uz 3D tehnologiju stvarno osjećate kao da ste u publici i dio skoka. Kada vidite kako monster truck leti, možete vidjeti svaki detalj, što je bolje nego da ste na tribinama, a ne možete si pomoći, a da ne uzdahnete kada se kamion podiže u zrak i preskače MINI Coopere. 3D je obuhvatan i stavlja gledatelja u središte akcije. To je budućnost oglašavanja na zaslonima."
Online, PR, Facebook i tražilice sve marketinški podržavaju kampanju. Agencija za društvene medije i PR, Renegade Media, je kreirala Facebook i blogger outreach kampanju, kako bi se fanovi angažirali u vrijeme lansiranja.
Polazišna točka Renegade-a za aktiviranje digitalne kampanje bilo je pitanje je li monster truck uspio preskočiti ili nije. Na Facebooku je krenulo 12.-14. siječnja kada su se mogli vidjeti likovi iz filma u online sapunici. Svaki dan MINI je pozvao glavne likove filma - uključujući i vozača, kamiondžiju veterana i kaskadera Russell Steeleyja - na MINI Facebook stranicu kao gosta moderatora.
MINI vs Monster će se prikazivati u 90, 60, 30 i 20-sekundnim 2D formatima, uključujući i 'stvaranje' filma, trailere, teasere i intervjue s glumcima i ekipom.
Iako televizijske tehnologije još ne mogu prenijeti isto 3D iskustvo, 2D verzija filma visoke rezolucije će se početi globalno prikazivati - u SAD-u, Njemačkoj i Italiji. Reklamu možete vidjeti ovdje
(Davor Balaško)