Otvorene prijave za najveće međunarodno studentsko natjecanje L'Oréal Brandstorm

L'Oreal Brandstorm drugu godinu zaredom u Hrvatskoj

Otvorene prijave za najveće međunarodno studentsko natjecanje L'Oréal Brandstorm

L'Oréal Brandstorm je svoje 25. godine održavanja u potpunosti unaprijedio dosadašnji koncept natjecanja, uz najveći novitet - ovogodišnje natjecanje sastoji se od brend i tehnološkog izazova. Partner ovogodišnjeg Brandstorma je L'Oréal Paris Men Expert,  linija kozmetike za muškarce, a u skladu s misijom samog brenda misija studenata je „unaprijediti njegu muškaraca  inovacijom koja će promijeniti njihove životne navike“. Sve detalje o zadatku sudionici će saznati nakon online prijave na natjecanje, kojem se može pristupiti do 20. veljače.  Uz novčanu nagradu u iznosu od 10 000 eura za pobjedničke timove brend i tehnološkog izazova, rad koji pokaže najveći društveno-odgovorni potencijal ove će godine osvojiti i dodatan CSR trofej, odnosno nagradu od 5 000 eura.


Image


S ciljem da privuče što veći broj mladih inovatora iz različitih područja, L'Oréal Brandstorm je za ovu godinu pripremio dva izazova: brand izazov za studente ekonomije, marketinga, komunikacija i srodnih područja te tehnološki izazov za sve buduće inženjere, odnosno studente fakulteta tehničkih znanosti. Ovaj iskorak omogućuje studentima različitih smjerova tehničkih fakulteta da se natječu i dobiju priliku predstaviti svoje ideje, vještine i kreativnost. Timovi se mogu sastojati od studenata preddiplomskih i diplomskih studija, mogu biti s različitih kampusa te se mogu prijaviti na oba izazova.

Inkubator talenata i inovacija

L'Oréal je već dugi niz godina predan zadatku da svim sudionicima Brandstorma pruža mogućnost dodatne edukacije i obrazovanja te je ujedno posvećen razvoju njihovih osobnih i profesionalnih vještina. Međutim, ove godine L'Oréal ide korak dalje, preuzimajući ulogu inkubatora kako bi mladim talentima pomogao ostvariti njihove ciljeve i  provesti u djelo njihove projekte. 

„Do sada, izazovi su se uvijek odnosili na neki postojeći problem unutar Grupe, a studentske bi ideje služile  kao inspiracija.  Danas, nakon pomne analize studentskih projekata i njihove izvedivosti, naš je cilj postati inkubator  u smislu  oživljavanja najinovativnijih studentskih ideja“, rekla je Carole Pasco-Domergue, L'Oréalova direktorica za  Employer branding Grupe L'Oreal.


Image


Studenti kao izlagači na sajmu inovacija

Jedan od značajnijih noviteta ovogodišnjeg Brandstorma odnosi se na potpuno novi način selekcije koji je potpuna suprotnost dosadašnjem klasičnom prezentiranju pred žirijem. Dana 15. lipnja 2017. godine, L'Oréal će u Parizu održati ovogodišnje finale, svoj prvi sajam inovacija gdje će se regionalni finalisti predstaviti u ulozi izlagača i nadmetati sa svojim projektima poput pravih poduzetnika. Po uzoru na prave sajmove novih tehnologija i proizvoda, mladi inovatori imat će priliku predstaviti svoje projekte i inovativne ideje te u svoje ideje uvjeriti žiri sastavljen od L'Oréalovih brand stručnjaka i menadžera, kao i specijalizirane novinare dok se kreću sajmom. Očekuje se da će ovaj novi koncept povećati broj sudionika sa 15.000, koliko ih je bilo u 2016., do 20.000 studenata u 2017. godini. Na prošlogodišnjem finalu u Parizu regiju je predstavljao hrvatski RIT tim s fakulteta „Rochester Institute of Technology“ iz Zagreba, a činili su ga Daren Perinčić, Mislav Mesek i Tamara Novak.

KLJUČNI DATUMI:

•    9. siječnja 2017. – objava zadatka
•    20. veljače 2017. – rok za prijavu na natjecanje 
•    7. ožujka 2017. - rok za predaju projektne ideje  
•    13. ožujka 2017. – objava finalista koji će sudjelovati na nacionalnom natjecanju (Hrvatska i Srbija)
•    11. travnja 2017. – nacionalno natjecanje (Hrvatska i Srbija)
•    17. svibnja 2017. – regionalno natjecanje (16 europskih zemalja)
•    15. lipnja 2017. – svjetsko finale/sajam inovacija u Parizu

VIŠE INFORMACIJA I LINK NA PRIJAVU ZA NATJECANJE: 

http://www.brandstorm.loreal.com/ 

O Brandstormu:

Kao jedno od najvećih studentskih natjecanja, Brandstorm je tijekom godina osvojio niz nagrada u sektoru ljudskih resursa. U 25 godina postojanja, natjecanje je privuklo preko 95 000 sudionika iz 58 različitih zemalja. Natjecanje podržava L’Oréalovu reputaciju jednog od najpoželjnijih poslodavaca omogućavajući mladim talentima da upoznaju kompaniju, izazove s kojima se suočava te korporativnu kulturu “iznutra”, razvijajući i povećavajući njihovu zapošljivost internim sustavom obrazovanja i edukacija. Svake godine tako Brandstorm pomogne 150 do 200 studenata dajući im priliku da sudjeluju i dokažu svoje vještine u kompanijskim početničkim programima. U 2017. godini, Brandstorm se unaprjeđuje te postaje inkubator mladih talenata i njihovih projekata.