Ogilvy & Mather osvojio je 17 nagrada već prvog dana na Međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu, Francuska. Pod njihovom vodstvom dobivena su 3 zlata, 7 srebra i 7 bronci u kategoriji Promo and direction, Direkt i PR.
Nagrada za Coca-Colu pod nazivom "The Friendship Machine" pokupila je dvije zlatne nagrade u ovoj kategoriji, sve pod vodstvom Ogilvy iz Argetine, Buenos Aires. Stroj je rađen zato da bi svi stanovnici Latinske Amerike dobili poticaj da slave Dan prijateljstva na poseban način.
Nadalje, nagradu za IBM osvojio je zlatnog i srebrnog lava za PR kategoriju. Ogilvy & Mather New York stvorio je javno lice za IBM, naziva Watson. Da bi IBM bio relevantan za široku publiku i da bi pojačao svoje vodstvo u istraživanju i razvoju želio je objasniti svijetu mogućnosti impresivnog skoka u računalnoj znanosti.
Ogilvy & Mather jedna je od najvećih marketinških komunikacijskih tvrtki u svijetu s 450 ureda u 120 zemalja širom svijeta. Ima ukupno 18.000 zaposlenih širom svijeta i agencija je broj jedan u uvjetima globalne djelotvornosti te djeluje i u Kini, Brazilu i Indiji.
Jedna od najvećih marketinških komunikacijskih tvrtki osvaja glavne nagrade na svjetski poznatom festivalu