U vrijeme izlaska novog filma iz serije Ratova zvijezda "Uspon Skywalkera", ovaj trgovački lanac ušao je u suradnju s Disneyjem te u svojoj kampanji rasvjetljava vječnu bitku između dobra i zla. Kao i u svijetu Ratova zvijezda, i u pravom životu česta je unutarnja borba između svjetla i tame, a na svakome od nas je da donese pravu odluku. Upravo to Kaufland prikazuje u svojoj kampanji "Božić – najbolji do sada".
„Svaki dan iznova možemo činiti dobro i odmaknuti se od naše „tamne strane“. Upravo to prikazujemo i u našem aktualnom TV spotu u kojemu povezujemo duh Božića i Ratova zvijezda“, rekao je Philipp Maximilan Sohler, direktor Nabave i Marketinga u Kauflandu Hrvatska.
Poseban element ove kampanje, koja počinje 28.11.2019. u svim Kauflandovim trgovinama, ekskluzivan je program vjernosti. Kupci mogu skupiti 48 kartica sa svim likovima iz epizoda I–IX. Sve kartice dostupne su i kao kartice s holo efektom tako da se zapravo može skupiti ukupno 96 kartica, a kartice označene „simbolom oka“ imaju i AR funkciju. Za svakih potrošenih 75 kn ili kod kupnje određenih proizvoda, kupci će dobiti paketić s 2 kartice iz Ratova zvijezda. U prodaji je dostupan i album za kartice po cijeni od 19,99 kn iz kojeg će se moći saznati sve „o svladavanju sile: Budi poput Jedija. Živi poput Jedija. Razmišljaj poput Jedija“.
Jednako važan i atraktivan dio kampanje posebno je osmišljena i razvijena aplikacija K-Master koja svakome pruža mogućnost da izabere svoj put od Younglinga do Jedi Mastera. Aplikacija je usko povezana s kampanjom te nudi dodatan doživljaj Ratova zvijezda uz igrice, provjeru znanja, pregršt zabave i virtualnog uzbuđenja. Tzv. proširena stvarnost (AR), najinovativnija funkcija aplikacije, omogućuje vam da zaronite u svijet Ratova zvijezda čak i u Kauflandovim trgovinama koristeći svoj pametni telefon, a tijekom kupnje svladavate nove izazove kako biste na kraju stekli certifikat „Vladanje silom“.
Ivan Brezak Brkan i Ivan Šarić
Brojni uzvanici na sinoćnjem događanju mogli su iz prve ruke iskusiti virtualnu proširenu stvarnost kroz Kauflandovu aplikaciju te ući u svijet Ratova zvijezda uz filmsku glazbu gudačkog kvarteta, svemirske zalogaje i likove iz ovog filmskog spektakla. Zagriženi Star Wars fan – Stručnjak za digitalne komunikacije i tehnološki novinar Ivan Brezak Brkan među prvima je dobio priliku isprobati jedinstvenu aplikaciju te je i predstaviti gostima na ovom događanju, dok je za smijeh i zabavu bio zadužen naš poznati stand-up komičar Ivan Šarić.