Kompanija Nestlé obilježila 150 godina stvaranja zajedničke vrijednosti

Članovi upravljačkog tima govorili su o načinima na koji kompanija stvara vrijednost za potrošače, kupce i lokalnu zajednicu te budućnosti

Kompanija Nestlé obilježila 150 godina stvaranja zajedničke vrijednosti

Tvrtka Nestlé Adriatic je prvi puta u Hrvatskoj organizirala panel na temu stvaranja zajedničke vrijednosti, a u povodu obilježavanja 150 godina poslovanja kompanije Nestlé. Na panelu su sudjelovali članovi upravljačkog tima koji su razgovarali o načinima na koji kompanija gradi kategorije svojih proizvoda i zadovoljava potrebe lokalnih potrošača te kako stvara zajedničku vrijednost za kupce i lokalnu zajednicu. 

Odlučnost, predanost i istraživački duh obilježja su kompanije od samih početaka. Smisao Henrija Nestléa za inovacije u kombinaciji s instinktom za marketing te globalna ambicija i danas su obilježja poslovanja. Nestlé je najveći svjetski proizvođač hrane i pića, koji svakoga dana u svijetu proda više od jedne milijarde proizvoda. Dodatno, Nestlé ima najveću znanstveno–istraživačku mrežu u prehrambenoj industriji s oko 5.000 ljudi koji su uključeni u istraživanje i razvoj. Ulaganja u ovaj segment samo u prošlog godini premašila su 1,67 milijardi švicarskih franaka.

Yana Mikhailova, regionalna direktorica Nestlé Adriatic, ovom prilikom je izjavila: „Znamo da je hrana usko povezana sa zdravljem. Kao vodeća kompanija u segmentu prehrane, zdravlja i zdravog života imamo misiju proizvoditi ukusnije i zdravije proizvode te graditi i dijeliti znanje o prehrani – sve sa svrhom unapređenja kvalitete života naših potrošača i davanja doprinosa njihovoj zdravijoj budućnosti“. 

Na panelu se razgovaralo i o izazovima s kojima se prehrambena industrija susreće danas.            

„Potrošači su u središtu svega što radimo. Zato je prvi i najvažniji korak u izgradnji snažnog brenda  profiliranje potrošača – tko su oni, što rade i kako to rade, što žele, kako donose odluke o kupnji te gdje kupuju. Na temelju toga se kreiraju vizija i strategija određenih proizvodnih kategorija. No, danas potrošači žele više od samih funkcionalnih značajka proizvoda – žele inovacije, iskustvo i emotivnu povezanost“, poručila je Atana Škalko, direktorica kategorije pića i konditorskog asortimana Nestlé Adriatic. 

 „Trgovine velikih formata danas imaju i do 100.000 artikala i nije više dovoljno novi proizvod samo pozicionirati na policu. Kako bi se proizvod istaknuo iz mnoštva drugih važno je  cjelokupno upravljanje kategorijom – od strateškog razmještaja i promotivnih aktivnosti unutar trgovina do dodatnih materijala i pozicija posebno osmišljenih za pojedini proizvod. Velika je uloga, također, na trgovcima da u smislu ponude, ali i sadržaja stvore dodanu vrijednost potrošačima. Mi sa svoje strane nudimo inovacije koje zadovoljavaju sve zahtjevnije potrošače te svjetsku i europsku ekspertizu prilagođenu lokalnim potrebama“, istaknuo je Miljenko Vaić, generalni direktor za Hrvatsku, Nestlé Adriatic.


Image


„Neki od velikih izazova s kojima se suočava društvo danas su pretilost populacije, koja predstavlja vodeći javnozdravstveni problem te nezaposlenost mladih. Nestlé želi biti dio rješenja kroz podršku društvenom razvoju te pronalaženje boljih načina za suradnju i kolektivno djelovanje. Nestléovi projekti VrtimZdraviFilm i Inicijativa za zapošljavanje mladih dobar su primjer kako zajedničko djelovanje javnog i privatnog stvara dugoročnu vrijednost i za društvo i za kompaniju“, zaključila je Iva Taiber, direktorica komunikacija i marketinških servisa, Nestlé Adriatic.

Osim što će i u nadolazećim godinama Nestlé hrvatskim potrošačima nuditi poznate globalne brendove NESCAFÉ, THOMY, MAGGI, NESQUIK, KIT KAT, LION, SMARTIES, AFTER EIGHT, PURINA, Nestlé žitarice te hranu za dojenčad, nastavit će stvarati proizvode i usluge koje odgovaraju očekivanjima i željama lokalnih potrošača te biti podrška društvu u rješavanju gorućih problema današnjice.