Kao i većina žena, uvijek smo u potrazi za novim, unikatnim komadima, modnim novitetima i ručno rađenim proizvodima kojima ćemo se stilski izdvojiti iz mase. Ako si se i sama pronašla u tom opisu, imamo nešto za tebe – hrvatski brend torbi, tunika i majica Poppy, koji nas je na prvu oduševio svojom alternativnom estetetikom koja jamči da ćeš biti primijećena.
Poppy je domaća dizajnerska priča iz koje stoji kreativka i dizajnerica Helena Beljo koja je zaslužna za sve u unikatne ruksake, torbe, majice, haljine i tunike s potpisom ovog brenda.
„Počelo je sve iz hobija i ljubavi prema šivanju, stvaranju. U trenutku kad se krug poznanika koji su htjeli moje torbe proširio na pozamašan broj stvorila se ideja za ozbiljnijim bavljenjem ovim poslom. Vjerojatno sam se u podsvijesti i htjela ovime baviti. Nikad nisam osjećala da je ovo posao, već čista ljubav“, započinje nam Helena pričati svoju priču koja je započela stvaranjem ruksaka i torbi kakve je nemoguće pronaći u mainstream ponudi high street brendova.
Minimalistička, alternativna estetika kombinirana sa zanimljivim dizajnom, krojevima i upečatljivim printevima koji inspiraciju crpe iz tradicionalnih starohrvatskih tetovaža stvorili su neodoljivi miks zbog kojeg proizvode ovog brenda kupuju i muškarci i žene, svih dobi i ukusa.
„Ideja o šivanju se rodila onda kad sam htjela imati torbu koja se meni sviđa. Takvu nisam mogla nabaviti i odlučila sam je napraviti. Poppy stil je vjerojatno taj neki moj stil koji se rađao u meni i koji je u konačnici odredio odredio smjer u kojem će brend krenuti. Klijenti su to prepoznali. Kako se brend razvijao, moje ideje su se isprepletale s idejama i željama klijenata, istodobno ne odstupajući od svog glavnog prepoznatljivog pečata“, objašnjava nam Helena te dodaje kako smatra da je to što je njezina klijentela raznolika ujedno i najveći uspjeh ove dizajnerske priče.
„Upravo ta univerzalnost sa kojom se lako poistovjećuju mlade i manje mlade žene, različitih stilova, profesija, prilika u kojima se komadi nose – to je vjerojatno najveći uspjeh brenda. I radi toga sam sretna“, govori nam ova dizajnerica.
Kao što smo već napomenuli, sve je počelo s torbama i ruksacima, a ponuda Poppyja se s vremenom proširila na unikatne kombinezone, haljine i tunike, no i dalje najpopularniji i najprodavaniji komadi ostaju neobični ruksaci.
„Dugo vremena je ruksak 3u1 bio najpopularniji, i mogu ga već nazvati klasikom. U posljednje vrijeme je teško odrediti najprodavaniji proizvod, jer odjeća se sve više traži, svaka nova kolekcija ima odličan odaziv kod klijenata, a nove Saja torbe sa motivom tradicionalnih hrvatskih tetovaža isto su hit“, govori Helena.
Izrađeni od različitih materijala, u raznim bojama i s teksturama, Poppy ruksaci i torbe odličan su spoj više stilova koje možete prilagoditi sebi. Od žarkih boja pa sve do sive i crne, uz dodatke kože, printeva ili drva, ovi su modni dodaci doista vrlo posebni.
„Posebnost mog brenda su moje klijentice - žene sa samopouzdanjem, samosvjesne i koje odjećom pokazuju posebnost. Zašto biraju Poppy? Tajna vjerojatno leži u ljubavi, ozbiljnosti i pristupu ovome što radim, a one to osjete. Tu je ta neka veza koja je glavna karakteristika mog brenda“, objašnjava Helena.
Inače, cijene modnih dodataka koje Helena dizajnira kreću se od 320 do 500 kuna, a mogu se naručiti putem društvenih mreža.
Proteklih smo mjeseci, zbog pandemije korona virusa koja je pogodila mnoge naše male obrtnike, poduzetnike i dizajnere, uvidjeli koliko je važno kupovati hrvatsko i proizvoditi u Lijepoj Našoj. Baš zbog tih razloga bitnije je no ikad podržati rad malih domaćih brendova.
„Pandemija je, osim što je negativno utjecala na sve segmente života u svijetu, na neki način pokazala koliko je bitna proizvodnja i rad unutar zemalja. Nadam se da ćemo se i mi okrenuti samima sebi i stvaranju“, zaključuje naš razgovor ova dizajnerica za čiju se sudbinu uopće ne bojimo. S obzirom na odličan stil i autentičnu modnu priču koju priča, sigurne smo da će još dugo imati velikog uspjeha.