Cannes Lions pobjednici za tisak, dizajn i cyber najavljeni su i nagrađeni na trećoj svečanosti ovog festivala. Žiri pod predsjedanjem Tonyja Grangera za područje tiska dobilo je ukupno 10 zlatnih, 36 srebrnih i 52 brončanih lavova. JWT Shangai osvojio je prvu nagradu Grand Prix za Kinu u kategoriji tiska za svoj oglas 'Heaven and Hell' za Samsonite.
Nakon užeg izbora od 146 natjecatelja, dizajn Grand Prix dodijeljen je kompaniji Digital Kitchen Chicago za 'The Cosmopolitan digital experience' napravljen za tvrtku The Cosmopolitan u Las Vegasu. Podijeljeno je 31 zlato, 27 srebra i 27 bronci. Predsjednik žirija bio je Luciano Deos.
Nagrade za cyber bilježe ukupno 220 natjecatelja, a dodijeljeno je 21 zlato, 15 srebra i 42 bronce lavova. Grand Prix odnijela su tri rada: Google kreativni laboratorij u New Yorku, Procter & Gamble sa svojim 'Old Spice Body Wash' i Response Campaign i zadnji – Innovative Thunder sa naslovom rada: 'Pay with a tweet'. Nagrađeni su i mladi pobjednici tisak i cyber natjecanja. Momčad iz Australije odnijela je zlatni lav za tisak, to jest Grand Prix.
Općenito o festivalu
Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions vodeći je svjetski festival u kategoriji kreativnosti u komunikacijama. Kao jedan od najprestižnijih međunarodnih godišnjih festivala od velike je važnosti za oglašavanje i nagrade za komunikaciju, a više od 28,800 prijava iz cijelog svijeta predstavljeno je na samom festivalu. Pobjedničke kompanije dobivaju vrlo prestižan trofej za rad na najbolje kreativnom filmu, tisku, radiju, dizajnu, unapređenju prodaje, reklami, mediju, marketingu, PR-u. Festival je ujedno i jedino istinsko globalno okupljalište za oglašivače, oglašavanja i komunikaciju stručnjaka. Više od 9.000 delegata iz 95 zemalja sudjeluje 7 dana na izložbama, projekcijama, seminarima, radionicama i majstorskim tečajevima.
I dalje se dodjeljuju nagrade za najpoznatiji svjetski festival