5 načina da se osjećate sretniji na poslu

Odlaziti na posao i s njega svaki dan sretna... To možete i vi!

5 načina da se osjećate sretniji na poslu


Čak i ako volite svoj posao, biti u uredu 8 (a često i više) sati, može uzeti svoj danak i na najpredanijim radoholičarima među nama. No sreća na poslu i u uredu nije nedostižna. Mi smo na jednom mjestu sakupili nekoliko savjeta koji će vam pomoći da više uživate u svakom radnom danu, a uz to ćete najvjerojatnije poboljšati svoje raspoloženje, ali i svoju produktivnost.


1. Osjećajte se kao doma

Mi shvaćamo da zapravo niste doma i da je vaš ured mjesto gdje morate raditi, ali ako na posao donesete nešto od doma što vas oraspoložuje i zbog čega se ugodnije osjećate samim pogledom na to – zašto ne? Stvaranje ugodnije atmosfere prvi je korak koji će vam pomoći da lakše izdržite duge sate na poslu. Zato bilo da se radi o okviru sa slikama, dragom suveniru, omiljenom puloveru da se ogrnete kada je hladnije ili nekoj biljki – čak i te male stvari mogu vam donijeti radost.

2. Izađite van

Tako jednostavno, ali tako važno - uzimanje pauze je prijeko potrebno ako se želite osjećati bolje na poslu, a to se pogotovo odnosi na pauze koje uključuju izlazak van ureda, čak i na samo nekoliko minuta. Razumijemo da vi imate puno toga za napraviti, i da ne možete ići u šetnje van svog radnog mjesta kad god to poželite, ali svatko ima pravo na pauzu – pa to onda možete iskoristiti odlaskom na svjež zrak (prije ili posle jela). Kratka šetnja, pa čak samo do kraja ulice i natrag može vas energizirati, potaknuti kreativni tok misli i oraspoložiti vas. Ako ne možete van na otvoreno, prošetajte po zgradi, po stepenicama ili se dobro rastegnite za vašim stolom.

3. Imajte nešto za grickati

Osjećaj gladi mnogima opasnu srozava raspoloženje, ljudi su tada automatsku čangrizavi i nervozni. Zato čak i ako imate planiran ručak ili gablec negdje "vani" uvijek imajte i zdrave grickalice koje će vam pomoći da izdržite do slijedećeg obroka. Odlučite se za svježe voće i povrće, orašasto voće te, ako imate frižider na raspolaganju, niskokalorične mliječne proizvode. I nemojte zaboraviti piti dovoljno vode – i ona podiže raspoloženje.

4. Organizirajte se

Organiziran stol je, navodno, znak sretnijih ljudi (iako se neki iz naše redakcije ne bi složili s tom tvrdnjom). Zato ako vam je na stolu hrpetina papira, spisa i kojekakvih stvari koje ne moraju biti ondje – očistite to. Isto vrijedi i za računalo – očistite ga od nepotrebnih stvari. A  uz sve to povremeno dezinfekcijskim sredstvom (ili maramicama) prebrišite stol, tipkovnicu i miša. Nabavite i vodite uredan "organizator" u kojem ćete imati zapisane sve svoje obaveze, sastanke, dogovore i planove.

5. Komunicirajte licem u lice

Jednako kao što je važno da prostor uredite da vam bude što ugodnija atmosfera, još je važnije stvoriti ugodnu atmosferu među kolegama. Nemojte ulaziti u nepotrebne sukobe i budite ljubazni – to će vam je vratiti istom mjerom. Isto tako prestanite nepotrebno komunicirati elektronički – ako trebate kolegu iz drugog ureda otšećite do njega, umjesto da mu šaljete poruke na Skype ili mejlove. Tako ćete automatski imati prisniji odnos i poboljšati radnu atmosferu. Smajlići i LOL-ovi su ok povremeno, ali pravi istinski međusobno razmjenjen osmjeh ili smijanje vrijede puno, puno više!