ZA BUDUĆNOST

Održivost na djelu: Kaufland predstavio 3. Izvještaj o održivosti

Kaufland ugostio stručne sugovornike na panelu i predstavio 3. Izvještaj o održivosti te još jednom potvrdio status društveno odgovornog poduzeća koje postavlja trendove

Kaufland - Izvještaj održivosti.jpg
Foto: Promo

Kaufland je kroz panel raspravu „Održivost na djelu“ u zagrebačkom kinu Boutique Cinema predstavio 3. po redu Izvještaj o održivosti.

Izvještaj donosi detaljan prikaz društveno odgovornog poslovanja Kauflanda u Hrvatskoj i transparentno prikazuje utjecaj poslovanja tvrtke na gospodarstvo, okoliš i društvo. Osim toga obuhvaća podatke o postignutim rezultatima održivih praksi, ali i planovima usmjerenima ka daljnjem razvoju održivog djelovanja Kauflanda kao međunarodne kompanije u Hrvatskoj.

Na početku predstavljanja Izvještaja nazočne je pozdravio Patrick Rudat, predsjednik uprave Kaufland Hrvatska k.d., te tom prilikom naglasio: „Ovi rezultati pokazuju našu posvećenost održivom poslovanju i brizi za zajednicu i okoliš. Ponosan sam na sve društveno odgovorne projekte koje provodimo i održive inicijative u kojima sudjelujemo jer samo tako možemo napraviti promjene, biti primjer drugima i postavljati pozitivne trendove na tržištu kad je održivost u pitanju.“

Image
Foto: Promo

Kako se prikupljaju i analiziraju podaci o utjecaju poslovanja na okoliš i zajednicu i koji su ključni aspekti održivosti u maloprodaji bile su neke od tema panela o kojima se raspravljalo. Uz Dunju Mazzocco Drvar, regionalnu direktoricu programa zaštite prirode u WWF Adria koja je kao keynote speaker dala zanimljiv uvod u temu održivosti, panel je okupio i druga relevantna imena u području održivog razvoja: Anu Zorić, ravnateljicu Uprave za gospodarstvo i financijski sustav u Ministarstvu financija, Dariu Mateljak, partnericu i direktoricu za Hrvatsku u konzultantskoj kući Hauska & Partner, Mirjanu Matešić, direktoricu Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj te Mariju Franić, voditeljicu Sektora za korporativne komunikacije Kauflanda.

Image
Foto: Promo

Kroz zanimljivu diskusiju panelistice su istaknule kako je uspješno mjerenje učinka ključno za postavljanje dugoročnih ciljeva jer omogućuje poslovnim subjektima kao što je Kaufland da budu odgovorni prema potrošačima i zajednici. Osvrnule su se i na izazove u implementaciji održivih praksi kao i na potrebu za stalnim obrazovanjem zaposlenika i kupaca. Kaufland kao dio Grupe Schwarz svojim je Izvještajem još jednom pokazao zašto se kao jedan od najvećih trgovačkih lanaca već nekoliko godina nalazi na samom vrhu društveno odgovornih poduzeća u Hrvatskoj.