BIPA Pharma novi je prodajni koncept kojeg austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska uvodi u svoje poslovnice na hrvatsko tržište, a namijenjen je prodaji specijaliziranih bezreceptnih proizvoda. U ponudi BIPA Pharma kutka nalazi se više od 800 različitih proizvoda koji uključuju medicinske proizvode, dermokozmetiku, lijekove bez recepta i dodatke prehrani. Ovaj novi koncept trenutno je dostupan unutar četiri BIPA poslovnice: u Zagrebu (Maksimirska cesta 123 i Ul. Zdeslava Turića 6), Splitu (Ul. Josipa Jovića 93, Mall of Split) i Solinu (Ul. Petra Hektorovića 38c).
BIPA Pharma koncept nastao je kao odgovor na sve veće potrebe kupaca za specijaliziranim asortimanom proizvoda za brigu o zdravlju, ljepoti i njezi. Kupcima je na raspolaganju stručno osoblje koje svojim iskustvom i savjetima može pomoći u pronalasku idealnog proizvoda, bilo da se radi o lijekovima bez recepta za liječenje i prevenciju određenih zdravstvenih problema kao što su probavne tegobe, glavobolja i prehlada ili drugim medicinskim proizvodima poput flastera za manje ogrebotine, dezinfekcijskih sredstava, ortopedske obuće, aspiratora za nos, tlakomjera i toplomjera. Također, u ponudi BIPA Pharme nalaze se i dodaci prehrani za jačanje imuniteta i poboljšanje prehrane te brojni proizvodi za njegu i hidrataciju kože poznatih dermokozmetičkih brendova.
„Kroz nove prodajne koncepte trudimo se u svakom trenutku zadovoljiti široke potrebe naših kupaca. Posljednjih nekoliko godina uočili smo kako sve više njih želi imati mogućnost kupnje proizvoda za brigu o zdravlju unutar redovnog shoppinga, stoga smo puno pažnje i planiranja posvetili tome da im možemo omogućiti da pronađu sve na jednom mjestu." – izjavila je Danijela Kučko, Senior koordinator prodaje BIPE Hrvatska koja je ujedno i Voditeljica Bipa Pharma cornera.
Brojni poznati brendovi dostupni su u BIPA Pharma kutku poput A-derma, Avene, Bioderma, Skintegra, SVR, Eucerin, Biorela, Dietpharm, Childlife, Medex, Nutripharm, Yasenka i brojni drugi.
Austrijski lanac drogerija BIPA dio je njemačke REWE grupe, prisutan u Hrvatskoj od 2007. godine. Od prve otvorene poslovnice u Vinkovcima do danas BIPA je otvorila ukupno 140 poslovnica i trenutno zapošljava 950 zaposlenika. Strategija ponude proizvoda BIPE bazirana je na suradnji s top robnim markama. U želji da inspirira i ohrabri, prvenstveno sve žene, ali i sve ostale, da pronađu svoje pravo „ja“, ne stavljaju se u okvire koje im društvo nameće i ostanu svoji, BIPA je predstavila novu kampanju „Nepobjedive“. Ona pokazuje kako je ružičasta boja odlučnih, beskompromisnih i neustrašivih, bez obzira na to što se baš ona nepravedno često pripisuje svijetu nježnih i slabih. Ružičasta postaje boja inspiracije, boja snažnih žena i svih drugih koji su na putu da ostvare svoj puni potencijal. U BIPI svaki kupac može biti siguran da će u širokoj ponudi baziranoj na atraktivnim i kvalitetnim proizvodima top robnih marki uvijek pronaći nešto za sebe, svoju obitelj i dom po odličnim cijenama.