Mladi brand unikatnih ukrasa za kosu PERLET na hrvatskom tržištu prisutan je tek dvije godine, no mnoge su ga Hrvatice prepoznale kao prvi izbor za najvažniji dan njihovog života – ulazak u bračnu luku. U želji da mladenkama ponude nešto novo, osvježavajuće i neviđeno na tržištu bridal ukrasa za kosu PERLET je ovih dana predstavio novu kolekciju, čija je ambasadorica ove godine poznata voditeljica Tatjana Jurić.
PERLET svojom novom kampanjom za proljeće/ljeto 2018. svim budućim mladenkama šalje upečatljivo pitanje i nudi logičan odgovor.
Nova kolekcija tako odiše kraljevskom gracioznošću i unikatnošću izrade malih umjetničkih djela za kosu, dok pletenih grančica, koje su do sada bile zaštitni znak PERLET ukrasa za kosu, sada ima samo u tragovima.
„Kolekcijom dominiraju upečatljive krune pročišćenih linija i luksuznog dizajna. Velik je naglasak na cvjetnim i lisnatim komponentama koje svojim prirodnim linijama imitiraju živo lišće i cvijeće, a novost su i zlatne i srebrne niti koje se do sada nisu pojavile ni u jednoj kolekciji, a koje ukrasima daju luksuzni finish“, otkrila je dizajnerica Greta Miloš.
Na ovako velik udio kruna u novoj kolekciji od 20 ukrasa u PERLETU su se odlučili iz jednog jednostavnog razloga - lake nosivosti. Naime, sve krune iz nove kolekcije nose se kao rajfovi koji su fleksibilni i prilagođavaju se glavi što je mladenkama jako bitno. Svaka mladenka na dan svoga vjenčanja želi biti opuštena i neopterećena. Iako su svi PERLET ukrasi dosad nosili cvjetne nazive, nova kolekcija i u tom segmentu donosi novitete. Naime, svaki od 20 ukrasa iz kolekcije nosi kraljevsko ime nadjenuto prema kraljicama koje su vladale u prošlosti, tako se pojavljuju imena Diana, Catherine, Isabella, Grace i imena mnogih drugih moćnih žena koje su nekada vladale svijetom. A upravo u tom razlogu leži i odabir ovogodišnje ambasadorice branda PERLET.
„Tatjana je jedna snažna i karizmatična žena i u potpunosti utjelovljuje našu viziju svojevrsne kraljice ovih modernih vremena“, istaknula je dizajnerica Greta.
Tatjana, koja je već u nekim svečanim prilikama nosila PERLET ukrase, ovoga se puta našla u ulozi mladenke, dok je prekrasne vjenčanice ponovno osigurao eNVy room, koji s PERLETOM surađuje od samih početaka branda.
„Rado sam se odazvala pozivu PERLETA da budem zaštitno lice njihove nove kampanje. PERLET je jedan mladi i perspektivni brand na našem tržištu i drago mi je da mogu biti dio njihove čarobne priče“, zaključila je Tatjana Jurić.
Za make-up je ovoga puta bila zaslužna poznata vizažistica Sanja Agić, dok frizuru potpisuje Jelena Pauk iz frizerskog salona Tia Lu. Mladi i perspektivni hrvatski fotograf Saša Jungić, s kojim je PERLET ostvario suradnju još od samog osnivanja branda, ovjekovječio je postojanu ljepotu jedinstvenih bridal ukrasa u ovom neodoljivom zimskom sessionu s Tatjanom Jurić.