Dreft Fashion Week Zagreb, jedini međunarodni modni događaj u Hrvatskoj i regiji, od 9. do 12. lipnja modnoj publici željnoj novih trendova pokazat će što su nam za sezonu jesen/zima 2010/2011 pripremili domaći i inozemni dizajneri. Jubilarni 14. Fashion Week Zagreb tradicionalno će se održati u Balonu Boćarskog doma, a počinje partijem za vip goste i novinare u zagrebačkom kafiću Lokal 9. lipnja.
Revijalni dio otvorit će Ivana Popović 10. lipnja, a 12. lipnja zatvoriti VIP gost DFWZ, velika britanska dizajnerska zvijezda Body Amr, marke čije su velike poklonice Beyonce, Whitney Houston, Mary J. Blige, Cheryl Cole, Zoe Saldana, Nicole Sherzinger. Uz kolekciju Body Amr manekenke će nositi cipele Manolo Blahnik.
„Fashion Week Zagreb prikazuje sve kolekcije sezonu unaprijed pa ćemo vidjeti kolekcije za jesen/zimu. Svake sezone podupiremo obrazovanje, struku i znanje. Tako ove sezone imamo dva natječaja za mlade dizajnere, Pret-a-design i Mladi? Kreativni? Chevrolet! u četiri kategorije. U tri večeri kolekcije će prikazati mladi, hrvatski i strani dizajneri. Želimo da se hrvatski dizajneri i ekskluzivni strani brandovi prodaju u Hrvatskoj tako da Hrvati ne moraju ići van po robu. Novosti ove sezone su live streaming na našoj službenoj internetskoj stranici putem koje će se moći pratiti sve revije, redizajn službene web stranice kao i blog koji će svaki dan pisati dizajneri, organizatori i manekenke tako da svi mogu vidjeti atmosferu u backstageu i kako se mi svi dobro zabavljamo stvarajući ovaj modni događaj. Na Trgu bana Jelačića turisti i građani moći će na velikom ekranu DFWZ TV-a gledati sve revije uživo. Trg više nije rezerviran samo za nogomet i dočeke rukometaša već sad i za modu. Fashion Week Zagreb ima i humanitarnu notu, sva prikupljena sredstva idu Centru za oboljele od raka ,Sve za nju'“, rekla je Sarah Josipović, direktorica DFWZ, na konferenciji za novinare održanoj u zagrebačkom hotelu Jarun.
O svojim kolekcijama govorili su Kruno Jendrijev, Maja Ašperger, dizajnerice Vesna i Senija iz Karaka Design, Toni Rico, dizajnerice Shuz-a., Ines Zrnc Gregorina, Milena Rogulj, Marta Buzolić i Mina Petra. Osim njih, svoje kolekcije prikazat će i Martina Sporiš za MsDesign, Ana Kujundžić, Natalio Đangradović i Marina Prevolšek za Maion.
Od stranih dizajnera, svoj dolazak najavili su Cristina Miraldi i Mauro Gasperi iz Italije, vjerni gost FWZ - Louis de Gama i brand Rodnik iz Velike Britanije, Maru Chiara iz Francuske, beogradske dizajnerice Marina Milovanović i Nataša Šarić te mlada zvijezda Marko Mitanovski koji je kreirao i za Lady Gagu.
Mladi? Kreativni? Chevrolet!, umjetnički natječaj pokrenut 2007. godine, podržava mlade talente, potičući ih da gledaju Chevrolet iz svoje vlastite, kreativne perspektive. Natječaj se provodi u suradnji s poznatim školama primijenjene umjetnosti iz cijele Europe te otvara mogućnost studentima da se fokusiraju na specifične projekte vezane uz Chevrolet brand i dodaju im nešto svoje. Početkom ove godine pokrenuto je četvrto izdanje ovog jedinstvenog i kreativnog programa. U četiri kategorije u kojima sudjeluje Hrvatska: moda, fotografija, vizualna umjetnost i video, od studenata se traži da inspiraciju nađu u Chevroletovim vozilima: Spark i Volt. Pobjednički radovi po kategorijama bit će prikazani prvog dana FWZ-a, a nacionalni pobjednici sudjeluju u europskom finalu. Osim studenata Tekstilno-tehnološkog fakulteta, ove godine sudjeluju i njihovi kolege s Akademije dramskih umjetnosti te Grafičkog fakulteta, a prijavilo ih se više od sedamdeset.
Irena Zrinščak pobjednica je kategorije fotografija, najbolji video zajedničko je djelo Davora Konjikušića, Gašpera Milkoviča Biloslava i Nevena Petrovića, a dvojac Nikola Vukalović i Alen Vuković osvojio je prvo mjesto u kategoriji vizualnih umjetnosti. Deset finalista izabrano je u kategoriji moda (Slađana Pezić Buljan, Barbara Bursać, Antonija Debeljak, Martina Gajšak / Marija Petanjek, Ema Gašljević, Petra Ivanjoš, Lora Vran, Marija Radman, Sanja Švraka i Ana Trišler) koji su započeli s izradom haljina koje će prikazati na modnoj reviji kad će biti odlučen pobjednik. Prvo mjesto donosi 1200, drugo 500, a treće 300 eura.
Pobjednici modnog natječaja za mlade Pret-a-design (Anđela Pavleka, Daniela Martinović, Zjena Glamočanin, Sonja Brstilo, Marinela Pekić, Nikolina Rešćak, Maja Bedenic, Maja Mahnić, Katarina Bilan, Tatjana Livajić, Zrinka Hudi, Mihaela Brajković i Julija Katarina Kravos) predstavit će svoje mini kolekcije kojima će se natjecati za nagradu „Mandica“.
Postavljanjem FWZ cornera na glavnom zagrebačkom trgu nastavlja se humanitarna akcija za pomoć Centru za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka „Sve za nju“. FWZ corner informirat će žene o radu i mogućnostima koje im Centar pruža te educirati ih o prevenciji ove zloćudne bolesti, rekla je Jana Dusper iz Centra na konferenciji za novinare.
Moda se uvijek vraća, brinite o svojoj odjeći – slogan je koji prati ovosezonski Dreft Fashion Week Zagreb. Manekenke Iva Šarić i Iva Dragović nakon konferencije za novinare pozirale su sa svojim majkama Vesnom i Jadrankom u njihovoj odjeći i tako pokazale da i one vole nositi odjeću svojih mama.
(Tajana Tretnjak)
Moda se uvijek vraća, brinite o svojoj odjeći