Poznati trgovački lanac u novu kampanju uključio manekenku s rijetkom kožnom bolesti

Jeyźa je rođena s ihtiozom - rijetkim i nasljednim poremećajem kože

Poznati trgovački lanac u novu kampanju uključio manekenku s rijetkom kožnom bolesti

Termin 'bikini body' potječe još iz 1961. godine, a odnosi se na mršavu i visoku ženu. Danas je ova fraza puno inkluzivnija, te se svela na doslovnu definiciju: tijelo - bilo koje veličine, rase, oblika ili sposobnosti. 

Image

Za svaku pohvalu: Nike je upravo predstavio lutke s oblinama


S novom kampanjom za kupaće kostime, američki brend Target podsjetio je svoje kupce da se drže ove ideologije s visokim poštovanjem. 

Naime, poznati trgovački lanac za svoju ljetnu kampanju unajmio je različite modele, uključujući i Jeyźu Gary, manekenku koja je rođena s nasljednom kožnom bolesti poznatom kao ihtioza ili 'riblja koža'.

Image

(Foto: Target)


Ihtioza je bolest kod koje dolazi do stvaranjaljusaka i perutanja kože, što može biti u rasponu od blagog do neugodne suhoće (kseroderma) te do teške i rijetke deformirajuće bolesti (nasljedna ihtioza). 


Image

(Foto: Target)


Jeyźa je rekla kako se počela baviti modelingom jer nije vidjela nikoga u svijetu mode tko izgleda poput nje - a nakon što je Target objavio kampanju, njezine fotografije postale su viralne. 

I'm here for @Target!
In a recent swim campaign, They featured a model with Ichthyosis - an inherited skin disorder in which dead skin cells accumulate in thick dry scales on the skin's surface. pic.twitter.com/Mx9gPsWCxv

— PoeticallyBlack (@PoeticallyBlk) January 14, 2020



Prema jednom istraživanju Američke dermatološke akademije, jedan od četvero Amerikanaca ima neki oblik kožne bolesti, stoga je ovakva reprezentacija itekako pohvalna i dobrodošla.