Donjem rublju često ne pridajemo dovoljno pažnje, a lijepo donje rublje luksuz je koji si svaka žena barem jednom mora priuštiti, jer će se upravo u njemu najbolje osjećati. To je prepoznala i mlada magistrica međunarodnih odnosa i diplomacije, 27-godišnja Nera Lešić, koja je nedavno lansirala brend luksuznog donjeg rublja pod nazivom NERA Lingerie, sa sjedištem u Parizu.
"Uvijek sam se vidjela kako radim nešto kreativno, no donje rublje, koliko god vizualno maleno izgledalo, ima dosta segmenata, i jako ga je zahtjevno raditi. Imala sam sreću raditi u tvornici gdje je puno poznatih brendova donjeg rublja radilo svoje kolekcije, te mogu reći da je po kvaliteti u vrhu najvećih svjetskih brendova", ispričala nam je Nera.
Dodala je i kako je donje rublje brenda NERA Lingerie posebno po tome što je to limitirano izdanje dizajnirano u Parizu te je ručni rad, s najvišom razinom luksuza, elegancije, inteligentnog dizajna i stila.
"Jako je puno vremena i truda je uloženo u samu proizvodnju i traženje najfinijih materijala, kako bi se žene koje će nositi to rublje osjećale najbolje u svojoj koži. Cijela kolekcija je ručno rađena, a to govori koliko smo puno truda uložili u detalje i savršenu proizvodnju. Materijali koje koristimo u kolekciji su čista svila iz Italije, saten, te visoko kvalitetna čipka iz Francuske", istaknula je Nera.
Svestrana Nera, osim završenog fakulteta i vlastitog brenda, iza sebe ima i uspješnu karijeru modela. Iako je kao malena sanjala da će jednog dana postati balerina, život ju je odveo u manekenske vode, a ozbiljniju modnu karijeru započela je u srednjoj školi.
"Moja modna karijera je počela u Hrvatskoj kada sam imala 17 godina, ali vrlo brzo sam se prebacila u inozemne modne agencije. Nije bilo teško krenuti, najteži dio je bio nagovoriti mamu da me pusti u manekenstvo", prisjetila se Nera, koja se može pohvaliti titulom Miss Planet Hrvatske, ali i brojnim drugim uspješnim poslovima i kampanjama.
U gotovo deset godina karijere u modelingu, Nera ističe kako je prošla puno toga - upoznala je brojne ljude diljem svijeta, snimala velike kampanje, a podijelila nam je i neke svoje najdraže trenutke.
"Neki od najdražih trenutaka su mi oni kada sam nosila revije poznatih svjetskih brendova na filmskom festivalu u Cannesu, gdje su gledatelji bili poznati holivudski glumci, a također sam dvije godine za redom bila pozvana na crveni tepih tijekom filmskog festivala u Cannesu, gdje sam hodala rame uz rame s glumcima koje gledamo svakodnevno na televiziji. Uz to, nosila sam reviju na pariškom Tjednu mode i bila sam glavno lice za New Yorker brend", rekla je Nera.
Ipak, smatra kako biti model nije nikakav luksuz te da je u današnje vrijeme to tržište postalo jako kompetitivno, a kao nedostatak istaknula je društvene mreže, gdje je bitniji broj pratitelja na Instagramu, nego prava kvaliteta modela.
"No unatoč svemu, u tom poslu upoznaš puno raznih ljudi, proputuješ cijeli svijet, izgradiš se kao osoba, ali s puno odricanja", istaknula je ambiciozna Nera, koja budućnost ne planira jer, kako kaže, nikad ne znaš što te čeka.
"Svakako želim razviti svoj brend i raditi u međunarodnim odnosima", istaknula je za kraj.