Osim što redovito oduševljava svojim kazališnim i filmskim ulogama, nagrađivana glumica Nataša Janjić Lokas redovito plijeni pažnju javnosti i najzahtjevnijih modnih autoriteta i svojim odjevnim kombinacijama. U susret Dreft Fashion Weeku Zagreb Nataša je snimila editorijal u kojem je otkrila bez kojeg komada odjeće ne može zamisliti svoje modne kombinacije.
Nataša je na snimanje za kampanju Drefta stigla sa svojim omiljenim T-shirtom iz predstave „Adio kauboju“. Slobodno i maštovito kombinirala ga je uz nekoliko lookova:
„Volim se osjećati nesputano i kreativno. Ako je preda mnom miran dan odlično se osjećam u neobaveznom jeansu, ako je u pitanju posebni izazov – atmosferu pobjeđujem odjećom u bojama, a ako je u pitanju glam event biram elegantnije linije i ženstvene krojeve. Kao i svakoj ženi, tesko mi je riješiti se omiljenih krpica, dugo ostajem vezana za pojedine komade odjeće u ormaru pa mi je važno da su uvijek isti, da ne gube oblik ili boje s vremenom. Zato i koristim Dreft koji savršeno čuva odjeću.
Često naginjem kombinacijama sa sivim T-shirtom iz predstave „Adio kauboju“ uz kojeg me vežu jako lijepe uspomene. Sam pogled na taj IT komad vraća me u rodni Split, podsjeća na divne suradnike, moju ulogu Ruzinave i ljetni festival te godine, vrijednost koju on ima jednostavno nema cijenu. Ne postoji dresscode uz kojeg ga ne mogu iskombinirati.“- otkrila je Nataša Janjić Lokas.
Dreft je kao zaštitnik boja i oblika odjeće omogućio snimanje editorijala u kojem je omiljeni T-shirt Nataše Janjić Lokas pronašao svoje mjesto u nekoliko modnih kombinacija. Nataša nam je odgovorila i na još nekoliko pitanja o njezinim modnim afinitetima:
Haljine ili traperice?
- Haljina je uvijek moj favorit.
Jednobojna ili šarena odjeća?
- Volim boje. Šareno!
Hrvatska ili inozemna dizajnerska imena?
- Podupirem, jako volim i često nosim upravo hrvatske dizajnere.
Dreft godinama podupire i prati hrvatsku modnu scenu. Glavni je sponzor jedinog međunarodnog modnog događaja u Hrvatskoj, Dreft Fashion Weeka Zagreb (DFWZ), utemeljitelj je natječaja Dreft Next Generation u kojem podupire i pomaže mladim, talentiranim i obrazovanim osobama u pripremi i izlaganju njihove prve kolekcije. Dreft je organizirao stručna predavanja studentima modnog dizajna, surađivao s hrvatskim modnim dizajnerima, a predstavioje i suradnju koja dotiče povijest, sadašnjost i budućnost - suradnju s radnicama bivše tvornice Kamensko.
„Pored snimanja editorijala glumice Nataše Janjić Lokas, Dreft je pružio potporu pobjednicama natječaja za mlade dizajnere Dreft Next Generation. San mlade Sare Lončarić Dreft je tako pretvorio u stvarnost i omogućio da njezine skicirane ideje po prvi put pronađu put do publike Dreft Fashion Weeka Zagreb dok su prošlogodišnje pobjednice Kralj&Krajina već pronašle put prema međunarodnoj modnoj sceni.
S obzirom da Dreft čuva oblik i boju odjeće, pozivamo sve posjetitelje DWFZ-a da prije i poslije modnih revija posjete Dreftov corner na kojem će biti u prilici od najznačajnijih modnih aktera u Hrvatskoj doznati više o modi i načinima pravilne njege omiljenih modnih krpica. Svoje su gostovanje u Dreftovom corneru potvrdili brojni stilisti, modni urednici, dizajneri, make-up artisti i priznati frizeri.“- najavila je Katarina Štimac ispred Drefta i tvrtke P&G.
Dreft je glavni sponzor Fashion Weeka Zagreb koji će biti održan od 7. do 9. svibnja 2014. u Hypo Centru, Zagreb.
Pratite nas i putem službenih kanala Dreft Fashion Weeka Zagreb: web stranice, facebooka i twittera.
U suradnji s Dreftom koji čuva boju i oblik odjeće, glavnim pokroviteljem DFWZ-a, Nataša je snimila modni editorijal.