Mango, španjolska modna marka poznata po trendi, urbanoj odjeći po pristupačnim cijenama, nedavno je (točnije 15. siječnja) lansirala novu liniju odjeće namijenjene punijim damama. Nazvali su je Violeta i ona donosi odjeću veličine od 40 do 52.
Odjeća prati aktualne modne trendove za ženu koja želi biti lijepa, sređena i seksi, bez obzira na to koje je veličine. Ovo je ženstvena, elegantna kolekcija dobrih krojeva prilagođenih potrebama punijih žena, a nju prate i raznovrsni modni dodaci – cipele, remenje, marame torbe...
Sama kolekcija već je i prije izlaska pokrenula val nezadovoljstva – ne zbog odjeće koja se nudi već zbog veličina. Naime, mnogi zamjeraju što je u liniju uvrštena i veličina 40 koja, mislim da se s tim možemo svi složiti, nikako ne spada u "plus" veličine, već posve normalne.
No, ako to zanemarimo trebali bismo slaviti što se konačno pojavila neka nova linija za punije žene, zar ne? Ne baš. Zbog toga što je ta linija trenutno u Hrvatskoj (a i većini Europe) dostupna samo online. Trenutno je dostupna samo u četiri trgovine u Španjolskoj, jednoj u Turskoj i jednoj u Parmi u Italiji. Širenje će se kroz godinu postupno nastaviti, i cilj je do kraja 2014. dovesti Violetu u 100 trgovina u zemljama kao što su Francuska, Njemačka, Nizozemska i Rusija. Kad će Hrvatska doći na red? Tko zna...
Dakle, drage moje punije dame još uvijek smo vi i ja osuđene na online naručivanje krpica... Svejedno, zavirimo u novu Mango-Violeta ponudu odjeće:
Španjolski modni brand Mango ponudio novu liniju Violeta namijenjenu punijim damama