Brend Loré, dizajnerice Lorete Gudelj , predstavlja novu kampanju za jesensko - zimsku kolekciju pod nazivom Argentina/Pampa, inspiriranu samim jugom Hispanske Amerike. Kampanja je napravljena u suradnji s fotografom Franjom Matkovićem koji, za ovu sezonu, u prvi plan stavlja ručno rađene, unikatne, materijale kao središnji motiv svih dosadašnjih Loré kolekcija.
Dizajnerica definira kolekcije kao limitirane serije, manualno izvedenih odjevnih predmeta savršeno krojenih i precizno izvedenih te joj je na prvom mjestu kvaliteta izvedbe odjevnih predmeta i korištenih materijala. I u ovoj, trećoj po redu kolekciji, koja je otvorila ovogodišnji Cro à porter, koristi tradicionalne hispanoameričke motive i promovira “slow fashion” koncept mode pri čemu je modele nemoguće izvesti u velikom broju primjeraka.
Materijali su rađeni ručno prema predlošcima argentinskih tradicionalnih motiva koji sežu iz predhispanskog doba, a vežu se poglavito uz regije La Rioja, San Juan i Mendoza, te Patagoniju i Pampu. Ručno tkane argentinske tkanine, kao i dizajn krojeva, nadovezuju se na tradicionalnu gaucho jahaču kulturu te sofisticiranu urbanu notu Buenos Airesa.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/4fcc3a08-35d4-11eb-9e8c-0242ac130049/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Materijale je, prema ideji dizajnerice, ručno istkala nagrađivana tkalja Ivna Matičec koja je spomenute elemente reproducira na način drevnog tkanja poznatog pod nazivom “mallas correntinas” kombinirajući geometrijske elemente u živim bojama pampe.
Kampanja najavljuje nadolazeći lookbook i zamišljena je u četiri vizuala kroz četiri glavne boje jesensko-zimske kolekcije: bordo crvenu, žutu, narančastu i jarko ružičastu. Korištene su stroge ravne linije jahačkih krojeva gdje dizajnerica osmišljava različite vrste jahačkih hlača, košulja, sakoa i kaputa, kombinirajući ih s haljinama, kombinezonima i suknjama, također, linearnih krojeva napravljenih u suradnji s atelierom Grete Gudelj.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/7a8e2c24-35d4-11eb-9218-0242ac130049/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Materijali korišteni u kolekciji isključivo su prirodni, poput vune, merino vune, pamuka, svilenog pliša, svile te vegetabilno bojane glatke i brušene kože, koji kombinirani s vunenim tkanicama tvore kompaktnu cjelinu.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/a2266b52-35d4-11eb-a497-0242ac130049/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Naglasak je na detaljima te su posebno za kolekciju napravljeni dugi vuneni šalovi koji prate pojedine modele u izvedbi Ivne Matičec, ručno rađeni metalni gumbi te nakit izrađen u metalu, bakru, patiniranom bakru, mesingu, eloksiranom alumiju i pozlaćenom srebru koje je, kombinirajući ih s tkanim detaljima i bazirajući se na mapuche tradiciji metalne obrade nakita, izradio poznati kipar Silvio Hrnčir (Lapidarium) za brend Loré.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/c9a585c8-35d4-11eb-b0cb-0242ac130049/v/2dd14004-38e2-11eb-a900-0242ac15000f/1600x1200-2dd1533c-38e2-11eb-8306-0242ac15000f.webp)
Zaštitna su lica kampanje Marija Filipović (MyGuys Models) i Jelena Huđek (Talia Models). Frizure jahaćeg stila osmislila je Vanessa Žigić, a za šminku je zaslužna Karen Begić Jukčić.