Oboje veliki zaljubljenici u stare talijanske kartaške igre koje su se „udomaćile“ u Dalmaciji – trešetu i briškulu - nisu odoljeli a da te popularne motive ne prenesu i na omiljene modne komade. Ljubav prema ovim kartaškim igrama naslijedili su od oca i djeda – i baš zbog toga poigrali su se s motivima „trice dinara“ – najjačom kartom u srednjoj i južnoj Dalmaciji kao i asevima. Nit vodilja čitavog stvaranja bila je podsjetiti na druženja koja su u njihovom kraju dio tradicije. Okupljanje omiljenih prijatelja i rodibine na plaži ili oko stola s kartama u Dalmaciji se uči od malih nogu i baš taj osjećaj Anamarija i Antonio ne žele da iščezne.
Ideju za čitavom kolekcijom osmislio je Antonio, sin hrvatske nogometne legende i legendarnog člana brončane reprezentacije, a često ga nazivaju i najpoželjnijim hrvatskim neženjom. Ljubav prema modi oboje su naslijedili od mame Katarine koja im je u svemu, baš kao i tata Aljoša – velika podrška.
Naime, na nagovor mlađeg brata, poznata splitska dizajnerica kreirala je kolekciju skrojenu po mjeri svih muškaraca u kojoj prevladava it komad sezone – cargo hlače, kratke majice i sada već kultne kupaće gaćice koje ove godine slave četvrtu obljetnicu otkako ih je Anamarija lansirala na tržište. Materijal koji se najviše proteže kolekcijom je organski pamuk stoga je opuštena elegancija za svaki dan zagarantirana. U ulozi modela ovaj put su debitirali poznati vaterpolist Jerko Marinić – Kragić, košarkaš Duje Rađa i nogometaš Antonio Asanović a sve to pred objektivom iskusne Ide Hodžić.
Dizajnerica često ističe koliko je povezana s bratom te kako unatoč razlici u godinama, nisu imali tipičan bratsko-sestrinski odnos tijekom odrastanja. 'Nedavno sam se s bratom pokušala prisjetiti naših svađa, ali ništa nam nije padalo na pamet. Nikada se nismo tukli niti svađali jer smo zapravo bili osuđeni jedno na drugog. Bili smo samo nas dvoje i ako bismo se posvađali, ono drugo bi ostalo samo i ne bi se imalo s kim igrati. Zato smo uvijek bili skupa. Ja sam njemu bila golman, a on meni model za oblačenje' – zaključuje Anamarija.
Ova sportska kolekcija pod palicom Asanovića samo je početak jer za jesen već najavljuju tzv. hoodice za koje se već slaže lista interesa! Spojivši tradiciju i moderno, nema boljeg podsjetnika na to da najbolje uspomene uvijek vežemo uz ljeto i druženje na plaži!