Modni trendovi se konstantno mijenjaju, a u svijetu modnih dodataka situacija je ista. Kad je riječ o torbama, one su više od modnih dodataka. Praktične, funkcionalne, a istovremeno krase svaku odjevnu kombinaciju.
Svaka generacija ima svoje it torbe - torbe koje svi žele, ali ne zbog loga, već zbog osjećaja. Dovoljno je prisjetiti se kultnih torbica poput Hermès Birkin, Fendi Baguette, Celine Luggage ili Jacquemus Chiquito.
Tihi luksuz je s trona skinuo logomaniju, a stil je postao važniji od statusa. Sve više postaju popularniji minimalistički i jednostavno modni dodaci. Tu na scenu stupa američki brend torbica Coach. Coach je brend s poviješću – osnovan 1941. u New Yorku. Imao je svojih uspona i padova, ali u posljednjih nekoliko sezona napravio je impresivan modni povratak.
Najzanimljivije je to što se Coach torbe sve češće viđaju i na ulicama Zagreba, pa čak i na špici gdje su donedavno vladali samo Jacquemus, Louis Vuitton i Michael Kors.
Koji modeli su najtraženiji?
Tabby
Možda najprepoznatljiviji model. Svoj comeback doživjela je kroz kampanju s Jennifer Lopez i odmah postala viralna. Kombinira vintage estetiku s modernim linijama, a dolazi u raznim bojama – od minimalističke bijele do pastelno zelene i bubblegum ružičaste.
Pillow Tabby
Nježna, napuhana, pomalo razigrana – ova torba je kao jastuk s lancem. Idealna za Instagram feed, ali i dnevne kombinacije. Uspjela je spojiti udobnost i stil.
Willow i Swinger
Za one koje vole klasičniji, čišći dizajn, tu su modeli poput Willow tote i Swinger baguette torbe, inspirirane Coachovim arhivama. Svestrane, elegantne i – što je važno – vrlo nosive.
Coach je prepoznao trenutak kad se moda umorila od pretjeranog luksuza i logomasnije. Cijene su i dalje u srednjem rangu, a dojam koji ostavljaju je često luksuzniji od trostruko skupljih brendova. I nije samo Instagram – Pinterest, TikTok i modni editorijali sve češće uključuju Coach u “must-have” listu. Uz to, brend se odmaknuo od masovne proizvodnje i vratio fokus na održivost.