403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Moda
Moda

Boots are made for…

Boots are made for…
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Žene vole modu, a neke se znaju o njoj i s njom izraziti

Moja draga prijateljica M. jedna je od onih koji su modu, izgled i sve što ide u taj paket više nego uspješno zamijenili udobnošću. Njoj nije važan izgled, nego  udobnost. Ona je vitka, mladolika intelektualka i apsolutni hedonist. Spremna je satima ugađati sebi i o tome pričati s nevjerojatnom energijom iznimno duhovito. Ono što je još zanmljivije, žena kuži sve. Točno zna koje su čizme bomba i koliko koštaju. Govori o njima kao o apsolutnom statusnom simbolu i s jednakom strasti nagovori frendicu u New Yorku na kupovinu istih. M. se veseli toj kupovini kao i ja svojoj vlastitoj. Ona uživa u trofeju kao i sam vlasnik.  Ona o detaljima, na primjer, tih čizama zna sve, ali i o svim onima koje bi mogle biti dostojna zamjena, ali ističe one prve i najskuplje kao apsolut. Ona je totalna šopingholičarka i mogući personal shopper vrhunske kvalitete. Pričala mi je kako je pronašla fantastične gležnjače na nekom sajtu i to nakon što ih je zamislila, potom opisala u tražilicama i tek tada našla. Naravno, kupila, platila PDV i carinu, ali stigle su broj prevelike. Kratko je bila obeshrabljena, no, pronašla je frendicu s većim brojem stopala i obavila trgovinu. Spustila za PDV i obavila posao (to me malo podsjetilo na ‘vrlo uspješno’ izvoženje hrvatske struje i nekih drugih stvari u susjednu nam BIH). Naravno, bacila se na internet kako bi sebi naručila nove, iste, manji broj. Glavno da se okreće (novac). No, sve gore navedeno o nebitnom izgledu u korist kvalitete opovrgla je prepričavajući svoj doživljaj trgovine sportskom odjećom: ‘Tu sam u stanju provesti sate, isprobavati, proučavati i tražiti dok ne nađem – najbolje ski odijelo i da je šminkai da je je udobno (naravno!?), i da je najkvalitetnije, i....’.  Trajalo bi satima da se nismo nekako uspjele dočepati meni draže teme ‘cipela na petu’. I opet, slušajući je kako iznosi sve za i sve protiv, kako u detalje poznaje najnovije modele, boje i stilove, ostala sam zabezeknuta. Žene vole modu i sve one koje se skrivaju iza ignorantnih komentara u stilu ‘Meni to nije važno’ ili ‘Ja ne držim do mode’, do onih kompletno neprihvatljivih poput ‘To je površno’ treba pogledati od glave do pete i obrnuto kako bismo primjetili da se vrpolje. To će ih opovrgnuti.   Dakle, žene vole modu, a neke se znaju o njoj i s njom izraziti, a neke ne. A dobra će čizma, ove dane poželjna, topla i udobna, izmamiti osmijeh kako komformisticama, tako i modisticama. Andreja Horvatić Specijalistica imidž konzaltinga www.profashion.hr

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Iz naše mreže
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx