Bershka je u srpnju, baš poput i ostalih high-street modnih brendova, otkrila svoju jesensko-zimsku kolekciju te pokazala u kojem će smjeru krenuti ovaj sve popularniji španjolski brend.
Iako Bershka cilja na uglavnom mlađu populaciju, vjerujemo kako će u predstavljenoj kolekciji i starije fashionistice pronaći pokoji komad za sebe. Cjenovno pristupačniji i otkačeniji od Zare i Manga, španjolski brend svojim komadima pokazuje mladenačku modu i odjeću koja je nosiva u svakodnevnim kombinacijama.
Iz kampanje se može vidjeti da Bershka nudi nesputane i pomalo agresivne komade za mlade buntovnike. Prikazana je mlada subkultura i popularni trendovi ulične mode.
Vidljivo je da su dizajneri španjolskog brenda nadahnuti s retro komadima, ali isto se tako kod korištenja tekstura može vidjeti i utjecaj današnjih trendova. Osim retro komada, prisutna je i ležernija pomalo sportska odjeća.
Bershkini dizajneri koristili su ženstvene siluete u kombinaciji sa umjetnom kožom, vinilom i krznom, što se pokazalo kao pun pogodak. Predstavljena je i široka paleta raznog asesoara – čizme u military stilu, kape, tenisice, modeli sa zakovicama, krznene torbe...
Po uzoru na modni stil 90-ih i grunge, dizajneri su se poigrali kontrastima te tako stvorili zanimljivu BSK kolekciju. Vrlo je zanimljiva je i Bershkina kolekcija namijenjena mladim muškarcima koji vole urbanu modu.
Bershkinu kolekciju za djevojke predstavila je australska manekenka Alexandra Spencer, dok je glavna zvijezda muške kolekcije James Edward Quaintance III, poznatiji kao Jimmy Q.
Zanimljiv asesoar:
Cipele iz jesensko-zimske kolekcije:
Foto: www.bershka.com
(M.Glavina)