Avon predstavljanjem Marimekko torbe nastavlja borbu protiv raka dojke

Poznata finska modna kuća Marimekko prošle je godine za Avon dizajnirala limitiranu make up kolekciju

Avon predstavljanjem Marimekko torbe nastavlja borbu protiv raka dojke


Kozmetička kuća Avon Products, Inc. lansirala je Marimekko torbu, najnoviji iz linije proizvoda označenih ružičastom vrpcom i namijenjenih prikupljanju sredstava za borbu protiv raka dojke. Limitirano izdanje ručne torbe dizajnirala je svjetski poznata finska dizajnerska kuća Marimekko s kojom je Avon već surađivao na stvaranju proljetne kolekcije dekorativne kozmetike.

Torbu karakterizira prepoznatljiv cvjetni motiv kuće, tzv. Unikko uzorak, dok je na vrhu patentni zatvarač u obliku ružičaste vrpce. Sav će prihod od prodaje torbe, dostupne isključivo putem Avonova kataloga, biti doniran za borbu protiv raka dojke.

Avon je osnovao fond za borbu protiv raka dojke još 1992. godine, a danas je više od 50 zemalja u svijetu aktivno uključenih u Avonovu borbu protiv ove bolesti. Za istraživanje i borbu protiv ove opake bolesti Avon je na globalnoj razini donirao više od 725 milijuna dolara. Prodajom proizvoda iz linije Breast Cancer, označenih vrpcom ružičaste boje, Avon Hrvatska prikupio je više od više od 1,7 milijuna kuna te je tri godine zaredom organizirao turneju mobilnim mamografom „Moja prva mamografija“.


Image


I Reese Witherspoon nosi Marimekko torbu