Svatko je u životu bio barem na nekoliko neuspješnih spojeva, a ponekad se nakon toga dogodilo i slomljeno srce. No što ako ljubavnu strategiju treba potpuno mijenjati, ako put do sretne ljubavi treba biti potpuno drugačiji. Možda je vrijeme da prestaneš tražiti samo Kena i uđeš u potpuno novi trend ljubavnih spojeva "Barbenheimer".
Filmovi "Barbie" i "Oppenheimer" stvorili su potpuno novu atmosferu u kinima, ali i stvaraju neke nove društvene trendove. "Barbie" ruši rekorde gledanosti i dobiva pozitivne kritike, ali istovremeno i drama "Oppenheimer" o nastanku atomske bombe osvaja gledatelje. No fenomen "Barbenheimer" pokazao je da istovremeno puštanje dva velika filma može osvojiti publiku jer gledatelji hrle u kino dvorane pogledati oba filma. Mnogi su se odlučili za gledanje filma koji inače ne bi bio njihov prvi izbor - žele vidjeti dva dobra filma i dati svoje kritike.
Upravo je takav način razmišljanja preplavio i neke druge segmentne života poput dejtanja - samci su sada otvoreniji prema ideji da prigrle partnere koji su njihova potpuna suprotnost. Naravno da ova ideja nije ništa novo i da uvijek postoje ljudi koje privlači suprotnost, no sada je ovo više izraženo. Muškarci će gledati film "Barbie" okruženi ženama odjevnim u ružičasto, dok će žene željeti pogledati mračnu priču o atomskoj bombi i ratu.
Prema nekim pokazateljima generacija Z je vrlo otvorena prema ovom trendu. Tinder izvještava da 61 posto osoba u dobi od 18 do 25 godina daje prednost otvorenosti pred fizičkim izgledom kada traži partnera. To znači da bez obzira identificira li se osoba više kao Margot Robbie ili Cillian Murphy ipak će pogledati ljude oko sebe i s drugačijim interesima, osobnošću ili porijeklom i tražiti romansu. Osim toga, pojam "suprotnosti se privlače" nije se uzalud vrtio godinama.
Što je "Barbenheimer" trend upoznavanja?
Ovaj trend nastao u svijetu suprotstavljenih velikih filmskih izdanja, između ružičastog Barbie svijeta i dramske priče o nastanku atomske bombe. Gledatelji se nisu podijelili i odlučili samo za jednu stranu nego žele vidjeti sve i donijeti svoj sud. No taj fenomen potaknuo je i neke drugačije stvari u svijetu dejtanja.
Pippa Murphy, stručnjakinja za seks i veze na condoms.uk, kaže da su ljudi prestali tražiti svoj tip partnera te su se počeli interesirati na interese i osobnosti koje su ranije odbacivali. Stručnjakinja Sylvia Linzalone za PopSugar kaže da se u ovom segmentu života uvijek brzo prihvaćaju trendovi i da je sada ideja da se "suprotnosti privlače" preoblikovana za TikTok generaciju.
No iako je važno biti otvoren za različite opcije u svim aspektima života vrlo je teško imati kvalitetan ljubavni odnos ako ne poznajemo svoje potrebe. "Ako netko nema jasnu ideju što želi i traži onda neće znati da je to pronašao. Zbog te zbunjenosti osoba se može zadovoljiti s osobom koja nije prava jer je jednostavno u određenom trenutku dobra opcija", objašnjava Murphy.
"Samci bi trebali pristupiti spojevima ili osobi na drugačiji način i ne zadržavati se previše na negativnostima. Postoje različita istraživanja koja pokazuju da će ljudi koji su sličniji vjerojatnije izlaziti, ali to ne znači da će se to dogoditi odmah i da ne treba uložiti trud. Dejtanje može biti teško, a trendove kao što je 'Barbenheimer' trebalo bi smatrati trenucima nadahnuća", dodaje Linzalone.
Važno je ipak biti oprezan. Iako trenutno vlada trend koji kaže da se suprotnosti privlače, to nije izgovor za prevaru partnera ili nešto slično. Postoji ljepota u individualnosti i treba ju poštovati, ali i tražiti ono što najbolje odgovara svakoj osobnosti.