Schwarzkopf je pokrenuo Essensity

Nova linija proizvoda za boju, njegu i styling kose

Schwarzkopf je pokrenuo Essensity

Poznati beauty & hair brand sa stoljetnom tradicijom, Schwarzkopf Professional, na hrvatsko je tržište lansirao inovativnu Essensity liniju proizvoda čiji je glavni naglasak na korištenju čistih prirodnih elemenata.

U intimnom prostoru zagrebačkog lounge bara People's novu liniju proizvoda brojnim gostima predstavio je Essensity glasnogovornik za Hrvatsku, poznati zagrebački frizer Ivica Zanetti. Kao posebni gosti, prezentaciji su prisustvovale hrvatske glumice Sanja Vejnović, Marijana Mikulić i Tamara Garbajs koje su također postale vjerne klijentice Essensity filozofije.

Ova revolucionarna organska linija za boju, njegu i styling kose sadrži visok postotak prirodnih sastojaka bez umjetnih mirisa, amonijaka, parabena, silikona i parafina.

U posebno uređenom lounge baru People's Zanetti je uzvanicima detaljno prezentirao koncept Essensity linije.
„Boje iz linije Essensity daju vrhunski rezultat s obzirom na svoje organsko podrijetlo. Dolaze iz prirode i klijentu daju maksimalan rezultat. Mislim da su ovi proizvodi vrlo inovativni i trendovski, a nemaju nikakvog mirisa, tj. nema onog smrada u salonu. Za neki salon koji će raditi s ovim proizvodima moći će se reći da radi sa stvarno perfektnim proizvodima“, rekao je Ivica Zanetti, zagrebački frizer i glasnogovornik linije Essensity.
„Boja se s vremenom sama ispire te nema onog klasičnog izrasta. Savršeno prekriva sijede, a vjerujem da će naći svoju publiku i kod klijenata koji  prije nisu htjeli bojati kosu kao i kod muškaraca“, dodao je.

Schwarzkopf Professional prepoznao je rastući društveni pokret u kojem osviješteni način života postaje jedan od najvažnijih trendova našeg vremena. Zdraviji život i promišljanje o ekologiji postaju sve važniji interesi pojedinaca diljem svijeta.

Image



Essensity sadrži samo najčistije organske i prirodne esencije dobivene učinkovitim i inovativnim tehnikama ekstrakcije kako bi se postigao najviši stupanj prirodnosti. Svojom Essensity linijom, Schwarzkopf se obvezao izraditi vjerodostojan, autentičan i vrijedan brand s tri dimenzije održivosti: zdravlje, ekologija i društvena odgovornost.

U dimenziji zdravlje podupire se filozofija ‘free from’ jer su svi proizvodi oslobođeni umjetnih mirisa, silikona, parafina, mineralnih ulja i parabena. U dimenziji ekologije koriste se uglavnom biorazgradive formule i sirovine dobivene iz materijala na biljnoj osnovi. Cilj je izbjeći sprejeve i nepotrebno pakiranje proizvoda stoga se koristi ambalaža koja se 100% može reciklirati. Društvena odgovornost se očituje kroz aktivnosti u kojima Essensity podupire obnovu tropskih šuma sponzoriranjem pošumljavanja minimalno 70 hektara godišnje kako bi se povećala bioraznolikost i staništa za životinjski svijet, otvarajući mogućnost za zapošljavanje lokalnog stanovništva te potiče održivo korištenje šume.


Tajana Tretnjak