Živjeti u skladu s prirodom postaje sve popularnije, što je, dakako, vrlo pohvalno, a mlade generacije svakodnevno pronalaze nove načine kako da se usklade s tim trendom. Jedan od najnovijih takvih trendova pojavio se i na beauty sceni, a riječ je o parfemima s mirisom povrća.
Čini se da ćemo ove sezone, umjesto na vaniliju ili pačuli, mirisati na mrkvu, luk ili možda peršin. Naime, svijet parfema iz sezone u sezonu sve je bogatiji i raskošniji, a svakim se danom na tržištu se pojavljuju neki novi mirisi. Trenutno, kao rastući trend pojavili su se tzv. povrtni parfemi koji sadrže mirisne note povrća kao što su poriluk, brokula ili šparoge.
Parfem Louisa Vuittona, Pacific Chill trenutno je jedan od najpopularnijih 'povrtnih mirisa' i već je stekao brojne fanove. Symrise, jedan od vodećih svjetskih proizvođača mirisa otišao je korak dalje i ostvario suradnju sa stručnjacima za prehranu kako bi stvorio kolekciju Garden Lab, koja sadrži prirodna ulja povrća poput artičoke, cvjetače, poriluka, luka i šparoge koja parfumeri sada koriste u finim mirisima.
Iako nam parfemi sa sastojcima koje bismo radije ubacile u smoothie na prvu baš i ne zvuče primamljivo, Pacific Chill ustvari je inspiriran sokom za detoksikaciju, a njegova priča započinje u Los Angelesu. Naime, parfumer Jacques Cavallier Belletrud pio je svoj svjež jutarnji smoothie od mrkve, đumbira i naranče, a energizirajući učinci tog napitka nadahnuli su ga da stvori ono što on naziva prvim 'wellness mirisom' Louisa Vuittona, koristeći sastojke koje ne bismo povezali s parfemima.
Miris povrća teško je opisati u parfemu, a ako se pitaš da li ovi mirisi mirišu dobro, odgovor je - da. Pacific Chill miriše pomalo oštro i svijetlo, ali i zemljano – poput vožnje u kabrioletu, kroz brda LA-a, s povjetarcem u kosi. Prema Jacquesovim riječima, to je 'koktel wellnessa i energije'. Prve note su zelene i iskričave, a onda ih omekšava voćna strana.
Naši omiljeni parfemi često evociraju neke lijepe uspomene i sjećanja, a to ih čini moćnim self-care alatom, ističu parfemski stručnjaci. Prema njihovom mišljenju, ljepota povrtnih parfema je u tome što nam pomažu da se prizemljimo i bolje povežemo s prirodom. Oni su poput lijeka za rješavanje stresa usred nesigurnih vremena u kojima živimo. Svježe zelene biljke i povrće vraćaju nas kući i podsjećaju nas na Zemlju, a povezivanje s prirodom oduvijek je pozitivno utjecalo na ljudsko raspoloženje, što su potvrdila i brojna istraživanja.
I dok se neki beauty brendovi okreću umjetnoj inteligenciji za kreiranje savršenih mirisa, povrtni parfemi zapravo su zgodan podsjetnik koliko smo snažni povezani s prirodom i kako prirodni mirisi mogu snažno utjecati na naše emocije . Prema tome, želiš li isprobati malo drugačije i i pomalo neobične parfeme, oni s povrtnim mirisnim notama dobar su izbor. U nastavku smo izdvojile neke od najboljih koji su trenutno dostupni na tržištu.
POGLEDAJ VIDEO: Recept za ukusnu Pavlovu tortu
Louis Vuitton Pacific Chill, 280 eur
Mješavina mrkve, začinskog bilja, marelice i kiselog crnog ribiza. Savršen je omjer svježeg i zelenog naspram slatkog i voćnog.
DS & Durga Bistro Waters, 180 eur
Ovaj je parfem nadahnut užurbanim njujorškim bistroom iz 90-ih, miriše i svježe i pikantno zahvaljujući travnatim zelenim papričicama, svježe sjeckanom začinskom bilju (bosiljak i korijander) i s malo muškatnog oraščića.
L’Artisan Parfumeur Tonka Blanc
Tonka Blanc je prvi miris na tržištu koji sadrži prirodni ekstrakt povrća - u ovom slučaju ulje cvjetače iz Garden Lab kolekcije tvrtke Symrise. U kombinaciji s citrusima, bademima i kremastim zrnom tonke, miriše orašasto i slatko.
Maison Francis Kurkdjian Aqua Media Cologne Forte, 175 eur
U ovom parfemu topli mošus i pačuli preplavljeni su naletom talijanskog bergamota, verbene i hrskavog komorača.
Hermès Eau De Rhubarbe Ecarlate, 87 eur
Ovo je prvi parfem iz kolekcije Cologne koji je osmislila Christine Nagel za kuću Hermès. Izvorno i odvažno, više biljno nego citrusno, ovim nam se parfemom nudi hrskava svježina u kombinaciji s lagano kiselkastom rabarbarom prožetom bijelim mošusom.