
Margot Robbie očarala u novoj reklami za kultni parfem

Holivudska zvijezda Margot Robbie postala je novo lice kultnog parfema Chanel No. 5, oduševivši obožavatelje diljem svijeta svojom elegancijom i šarmom u novoj reklamnoj kampanji. Australska glumica, koja je već duže vrijeme ambasadorica modne kuće Chanel, preuzela je ovu prestižnu ulogu od francuske glumice Marion Cotillard.
Chanel je objavio kampanju s Margot Robbie i sada je jasno da je ova suradnja nešto posebno. Robbie, poznata po svojim ulogama u filmovima poput "Barbie", "Vuk s Wall Streeta" i "Bilo jednom u... Hollywoodu", donosi svježu energiju i moderan pristup ovom legendarnom mirisu.
Impresivna linija ambasadorica
Margot Robbie pridružila se impresivnom nizu žena koje su predstavljale Chanel No. 5 tijekom godina. Među njima su bile ikone poput Nicole Kidman, Catherine Deneuve, pa čak i same Marilyn Monroe, koja je famozno izjavila da u krevet odlazi noseći samo nekoliko kapi Chanela No. 5. "Mislim da je Chanel No. 5 jedan od najikoničnijih mirisa na svijetu. Nevjerojatno je biti dio toga. Postoji tako impresivna linija žena koje su bile povezane s ovim mirisom tijekom godina. Vrlo sam počašćena što se pridružujem tom dugom popisu nevjerojatnih talenata", izjavila je Robbie o svojoj novoj ulozi.
Nova reklamna kampanja
Chanel je za novu kampanju angažirao talijanskog redatelja Lucu Guadagnina, poznatog po filmovima "Zovi me svojim imenom" i "Suspiria". Guadagnino je snimio kratki film pod nazivom "See You at Five" u kojem, uz Margot Robbie, glumi i Jacob Elordi, zvijezda serije "Euphoria".
Film je snimljen u Kaliforniji i prikazuje Robbie i Elordija u romantičnoj igri mačke i miša. Priča prati njihov pokušaj sastanka u pet sati, pri čemu dolazi do nesporazuma oko lokacije. Robbie na kraju završava skokom u ocean, ostavljajući gledatelje u neizvjesnosti hoće li se par ikada sresti.
Za Chanel, ova nova kampanja predstavlja važan korak u osvježavanju imidža jednog od njihovih najvažnijih proizvoda. Chanel No. 5 je oduvijek bio više od parfema - on je simbol luksuza i francuske elegancije. S Margot Robbie kao novim licem, Chanel cilja na održavanje relevantnosti ovog klasika u 21. stoljeću.
Financijski izvještaji pokazuju da je Chanelov odjel za mirise i kozmetiku doživio snažan rast u posljednjih nekoliko godina. Očekuje se da će nova kampanja s Robbie dodatno potaknuti prodaju, posebno među mlađom demografskom skupinom.

Horoskop za četvrtak: Blizanci će se fokusirati na pozitivno, strijelci će izgladiti nesporazume

Tvoje su usne kao čokolada! Smeđe nijanse na usnama hit su ove jeseni

Stigli su prvi topli kaputi, ove modele ćemo nositi tijekom jeseni i zime
