Popularni zagrebački Medvjedi iz KHL Medveščak s veseljem su prihvatili poziv BIPE Hrvatska da se uključe u zajedničku suradnju, te da nadolazeće zimske mjesece i kupovinu u BIPU učine još zanimljivijom i sadržajnijom.
Popularni Medvjedi ovom su prigodom uljepšali sebi i drugima dan, te su po prvi puta sudjelovali u jednom beauty treningu na kojem je glavna aktivnost bila uređivanje brade i brkova popularnih Medvjeda. Poznati barber Marko Stanzl, frizer i brijač, te jedan od vlasnika Salona, poznatog vintage frizerskog salona, tom se prigodom pobrinuo za moderan i urbani stajling Medveščakovih hojekaša, uredio im je frizuru, a brkove i bradu učinio još atraktivnijima.
Nije tajna da Medvjedi i inače „zalutaju“ u BIPU kako bi obavili kupovinu potrebnih kozmetičkih potrepština i proizvoda.
Tijekom nadolazećeg mjeseca studenog, poznatog i pod nazivom Movember u znak borbe protiv raka prostate, Medvjedi i BIPA udružili su snage i zajedničkom suradnjom nastojat će potaknuti BIPINE kupce i vjerne posjetitelje i navijače Medvjeda na podizanje i jačanje svijesti o muškom zdravlju.
Kako su hokejaši Medveščaka poznati po velikom srcu, suradnja BIPE i Medvjeda zapravo je prirodno savezništvo koje će BIPA Hrvatska i KHL Medveščak obilježiti nizom prigodnih akcija i prodajnih pogodnosti na svim BIPA prodajnim mjestima u Hrvatskoj.
Tijekom studenog 2016. u svim BIPA drogerijama u Hrvatskoj naglasak će biti na humanitarnoj prodaji muških i ženskih majica s obilježjem KHL Medveščak, a dio prihoda od njihove prodaje bit će namijenjen Hrvatskoj ligi protiv raka prostate.
Također, svaki kupac koji tijekom studenog 2016. ostvari u BIPI kupnju iznad 100,00 kn bit će nagrađen posebnom poklon kutijom u kojoj će se uz atraktivne beauty proizvode nalaziti i 2 gratis ulaznice za nadolazeće utakmice Medveščaka.
U skladu s „brkatim studenim“ BIPA Hrvatska radosno očekuje i sve brkate kupce. U znak dobrodošlice brkovima muškarci s brkovima imat će priliku u BIPI ostvariti 30% popusta na kupnju određenih proizvoda, a hokejaši Medveščaka u studenom 2016. bit će i gosti u jednoj od tv emisiji In look by BIPA (Nova TV) unutar koje će im brijač uređivati brkove.
BIPA Hrvatska poziva Vas da se uključite u akciju i pratite sve novosti i na njenim društvenim mrežama putem hashtaga #bipamovembear .