Ovoj večeri, kojom je dm slavio ljepotu nadahnutu umjetnošću, pridružili su se i brojni influenceri, koji su među prvima mogli isprobati i nove Ovoj večeri, kojom je dm slavio <strong>ljepotu nadahnutu umjetnošću</strong>, pridružili su se i brojni <strong>influenceri</strong>, koji su među prvima mogli isprobati i nove <a>brendove </a><a href="https://www.dm.hr/marke/lumene-293584"><strong>Lumene</strong></a><strong>, <a href="https://www.dm.hr/marke/clea-290134">Cléa</a> i </strong><a href="https://www.dm.hr/marke/daytox-290626"><strong>Daytox</strong></a> za cjelovitu njegu kože te uživati u brojnim iznenađenjima koje su za njih pripremili dm i partneri.
„Na dugo očekivanom drugom dm beauty breaku, predstavili smo zajedno s partnerima, odabrane nove brendove i iznimno tražene proizvode dm marki koji prate proljetne i ljetne trendove te svojom kvalitetom i pristupačnom cijenom pobuđuju velik interes naših kupaca. Vjerujemo da će novi brendovi i proizvodi iz svijeta ljepote koji su od sada dostupni u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu izazvati jednako oduševljenje“, istaknula je Gordana Picek,prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
Večer u Francuskom paviljonu bila je inspirirana umjetnošću pa su se tu našli i brojni beauty i art sadržaji poput kutka za slikanje na platnu te kutaka u kojima su dm beauty savjetnice, educirani djelatnici dm-a, savjetovali o pravilnom odabiru i nanošenju make-upa. Tako su gošće, među kojima su bile i Renata Sopek, Josipa Pavičić, Jelena Perić, Đurđica Vorkapić i Nabilah Harron, osim savjetovanja imale priliku i isprobati proizvode Cléa čija se moć krije u njegujućem magarećem mlijeku te proizvode iz finske linije Lumene u kojoj je pohranjen dašak arktičke izvorske vode, kao i upoznati njemački, 100 % veganski skincare brend Daytox. Gosti su imali priliku saznati više o dm markama trend IT UP i s-he, a u kutku posvećenom prirodnoj kozmetici alverde odabrati vlastiti balzam za usne.
U ovaj ambijent odlično se uklopio i make up brend Milani čija je osnivačica profesorica likovne umjetnosti te brendovi Olival, K18 i L'Oreal koji su predstavili svoje beauty proizvode.
Kao podsjetnik na ovo posebno druženje, gosti su se mogli fotografirati u posebno dizajniranim kornerima te sa sobom ponijeti umjetnički uradak koji su izradili pod vodstvom akademske slikarice Dore Šitum.