The Body Shop u svijetu je prepoznat po svom aktivističkom nasljeđu. Još od osnivanja, 1976. godine izdvaja se iz gomile, zauzima za važna pitanja i započinje potragu širom svijeta za najfinijim, etički dobivenim sastojcima za izradu čitave lepeze prirodom inspiriranih kozmetičkih proizvoda.
Danas je The Body Shop posvećenost poslovanju kao sredstvu za postizanje općeg dobra veća nego ikada do sad. Kampanja „Oplemeni, ne eksploatiraj“ (Enrich Not Exploit™), odraz je misije da se istovremeno ojačaju naši proizvodi, naši ljudi i naš planet. To znači fer trgovinu s našim uzgajivačima i dobavljačima i pružanje pomoći lokalnim zajednicama kako bi napredovale preko našeg programa suradnje Community Trade, koji je 100% vegetarijanski, koji je uvijek bio i koji će zauvijek ostati čvrst u svom stavu protivljenja testiranju kozmetike na životinjama.
Otvaranje nove prodavnice obilježit će i ljetna limited edition kolekcija Cool Cucumber i Zesty Lemon koja će tijekom visokih temperatura rashladiti vašu kožu i osigurati joj osjećaj svježine. Glavni sastojci su organski limun i krastavac, pa će čitava linija postati idealan dodatak svakodnevnoj skincare rutini.