
Studija pokazala: Muškarci koji nose ovakvu odjeću češće varaju

Prema studiji koju su nedavno proveli psiholozi sa Sveučilišta Michigan, a čiji su rezultati objavljeni u časopisu
"Kazali su i kako bi vrlo vjerojatno majicu s velikim, istaknutim logom nosili u situacijama koje su natjecateljske, odnosno u kojima moraju istaknuti svoju dominaciju, poput nametanja na poslu ili privlačenja partnerice", piše
"Rezultati studije sugeriraju da muškarce koji preferiraju brendirane majice ne zanimaju ozbiljne veze i očinstvo, već avanture, bogat seksualni život, i zavođenje žena. Također, osim na privatnom planu, ti muškarci se i na poslovnom razlikuju od onih koji nose majice bez istaknutog loga. Vjerojatnije je da će ovi drugi izgraditi zavidnu karijeru. Prvi su nepredvidivi", stoji u studiji.
S rezultatima ove neobične studije slažu se i žene. "Očekivanja žena o ponašanju muškaraca uglavnom su se podudarala s odgovorima muškaraca i našim rezultatima", poručuju autori studije.
Drugim riječima, želi li muškarac pokazati ženi da financijski dobro stoji i da je "odlična partija", neka to ne čini kroz brendiranu i skupu odjeću jer na taj način šalje pogrešne signale.
Žene ne zanima prvenstveno novac, već karakter osobe s kojom izlazi. Bitno joj je može li se na nju osloniti i osjeća li se sigurna kraj nje, a ne sadržaj ormara i stanje bankovnog računa.

Kako do kvalitetnog sna: Praktični savjeti protiv nesanice

Najljepši trendi dvodijelni badići. Za koga su dvodijelni modeli dobar izbor?

Kao bakine: Imamo recept za savršene punjene paprike
