Prema studiji koju su nedavno proveli psiholozi sa Sveučilišta Michigan, a čiji su rezultati objavljeni u časopisu Personality and Social, muškarci koji nose brendiranu odjeću s istaknutim logom, skloniji su nevjeri od onih kojima krokodil na prsima nije bitan. Štoviše, oni koji ne vole majice s velikim logom psiholozi smatraju osobama pod povjerenja, odanim partnerima.
Znanstvenici, pod vodstvom evolucijskog psihologa Daniela Krugera, ispitanicima su dali da biraju između dvije vrste polo majica. Jedne su imale istaknuti brend poznate modne tvrtke, a druge nisu. Pitali su ih koju bi majicu izabrali za obiteljsko okupljanje, a koju za spoj. Većina bi ih majicu bez istaknutog loga odjenula na obiteljska okupljanja, upoznavanje roditelja partnerice ili intervju za posao, dok bi se brendom "isprsili" kada bi išli na prvi spoj.
"Kazali su i kako bi vrlo vjerojatno majicu s velikim, istaknutim logom nosili u situacijama koje su natjecateljske, odnosno u kojima moraju istaknuti svoju dominaciju, poput nametanja na poslu ili privlačenja partnerice", piše The Science Times.
"Rezultati studije sugeriraju da muškarce koji preferiraju brendirane majice ne zanimaju ozbiljne veze i očinstvo, već avanture, bogat seksualni život, i zavođenje žena. Također, osim na privatnom planu, ti muškarci se i na poslovnom razlikuju od onih koji nose majice bez istaknutog loga. Vjerojatnije je da će ovi drugi izgraditi zavidnu karijeru. Prvi su nepredvidivi", stoji u studiji.
S rezultatima ove neobične studije slažu se i žene. "Očekivanja žena o ponašanju muškaraca uglavnom su se podudarala s odgovorima muškaraca i našim rezultatima", poručuju autori studije.
Drugim riječima, želi li muškarac pokazati ženi da financijski dobro stoji i da je "odlična partija", neka to ne čini kroz brendiranu i skupu odjeću jer na taj način šalje pogrešne signale.
Žene ne zanima prvenstveno novac, već karakter osobe s kojom izlazi. Bitno joj je može li se na nju osloniti i osjeća li se sigurna kraj nje, a ne sadržaj ormara i stanje bankovnog računa.