Scarlett Johansson i Henry Cavill predstavljaju Huawei P9

Holivudske zvijezde pridružile su se tvrtki huawei kako bi pomakli granice snimanja fotografija

Scarlett Johansson i Henry Cavill predstavljaju Huawei P9

Na ekskluzivnom događanju u Londonu, Huawei Consumer Business grupa predstavila je svoju dugoočekivanu Huawei P9 seriju koja pomiče granice snimanja fotografija pametnim telefonom.  

Holivudskom glumcu Henryu Cavillu, koji se pojavljuje u kampanji za Huawei P9 uz glumicu Scarlett Johansson, na predstavljanju su
se pridružili svjetski poznati fotografi, poput Mary McCartney te nagrađivanog fotografa magazina National Geographic Davida Guttenfeldera.  
Ekskluzivni događaj pohodilo je preko 1000 medija i gostiju među kojima su između ostalih bili članovi Uprave Huawei Velika Britanija Sir Andrew Cahn i Dame Helen Alexander, predsjednik Uprave BBC Global News Jim Egan, predstavnica kineskog izdanja časopisa Vogue Anita Chang, član Uprave izdavačke kuće Conde Nast Jonathan Newhouse.

Huawei P9 je prvi pametni telefon napravljen u suradnji s legendarnim brandom Leica poznatim po izradi vrhunskih leća u svijetu. Rezultat ove suradnje izniman je uređaj s dvije kamere na poleđini čime postavlja nove standarde u tehnologiji snimanja fotografija pametnim telefonima, a više svjetla i veća jasnoća omogućuju snimanje živih boja i snažnih crno-bijelih fotografija po kojima je Leica poznata.

Fotografije snimljene revolucionarnom dvostrukom kamerom oživljavaju na 5.2 inčnom HD ekranu. P9 pogoni najnoviji Kirin 955 chipset tvrtke Huawei i operativni sustav Android Marshmallow 6.0. 

Huawei P9 obitelj spaja moderni, uglađeni dizajn s preciznom izradom i najnovijom tehnologijom kako bismo bili u mogućnosti promijeniti pogled na svijet. Ova serija nastavlja tradiciju Huawei premium mobilnih uređaja koji su postavili nove standarde industrije svojom elegancijom i performansama. 

Richard Yu, predsjednik Uprave Huawei Business Group, rekao je: “Vjerujemo u kulturalnu tehnologiju koju pokreće ljudska znatiželja i želja za kreativnošću, čime se mijenja način na koji doživljavamo svijet oko sebe. Svojim P9 modelom, suradnjom s tvrtkom Leica, postavili smo novi izazov postojećoj normi onog što je moguće u tehnologiji izrade leća – potez je to koji će promijeniti način na koji se snimaju fotografije pametnim telefonima.

“Grad London, u kojem predstavljamo novi uređaj, poznat je u svijetu po svojoj kulturnoj raznolikosti. P9 uređaj za nas predstavlja sljedeći logični korak u vizualnoj revoluciji, osmišljen u suradnji s legendarnim partnerima poznatima po svom nastojanju da uvijek pomiču granice mogućeg u polju umjetnosti, dizajna ili tehnologije.” “Kako se tehnologija mijenja, mijenja se i način na koji snimamo i uživamo u fotografijama. Presretni smo što smo u mogućnosti surađivati s partnerima poput tvrtke Huawei, koji razmišljaju jednako kao i mi te su jednako predani budućnosti kulture i vizualne umjetnosti,”izjavio je Oliver Kaltner, predsjednik Uprave tvrtke Leica Camera AG.

“Strast tvrtke Huawei u pomicanju granica inovativnosti, zajedno s našom stručnošću u izradi kamera i leća, stapaju se u jednoj predivnoj suradnji čiji rezultat je novi P9 uređaj.”

Holivudske zvijezde i ambasadori kampanje, Henry Cavill i dobitnica nagrade Tony Scarlett Johannson, pojavljuju se u novoj televizijskoj reklami snimanoj u Šangaju i na Novom Zelandu. Reklamu je režirao poznati južnoafrički redatelj, a prikazivat će se širom svijeta od sredine travnja. Slavne glumce pratimo kroz objektiv čudesne kamere uređaja Huawei P9 i istovremeno testiramo njezine nevjerojatne mogućnosti snimanja. Što mislite koji je rezultat ovog natjecanja kamere i objekata koje ona prati? 

Henry Cavill naglasio je: "Osjećam veliku strast prema tehnologiji i zato sam oduševljen mogućnostima koje pruža dvostruka kamera Huawei P9 uređaja. Impresioniran sam suradnjom tvrtki Huawei i Leica koje su osmislile ovaj pametni telefoni s vrhunskim karakteristikama i sve to upakirale u jedan fantastičan uređaj.”


Image


U poruci snimljenoj na filmskom setu njenog novog filma, Scarlett Johansson poručila je: “Fotografska umjetnost me posebno oduševljava. Bilo je iznimno uzbudljivo vidjeti tvrtku Huawei koja je sklopila partnerstvo s legendarnom tvrtkom Leica kako bi zajedno proizveli uistinu fantastičan uređaj. Također, bilo je pravo zadovoljstvo surađivati s tvrtkom Huawei na ovom projektu jer nas ona izaziva da udovoljimo svojoj znatiželji i  podijelimo nove poglede.”

U kampanji za Huawei P9 sudjelovali su i mnogi drugi poznati fotografi. Tako vizuale kampanje potpisuje svjetski poznati modni fotograf Mario Testino.  Između ostalog, na projektu su sudjelovali i Mary McCartney, fotograf časopisa National Geographic David Guttenfelder, Reuben Krabbe iz zajednice ekstremnih sportaša Banff, Conde Nast Traveler magazin te poznata fotografska zajednica Eye Em. Svaki fotograf sudjelovao je na projektu tako da je snimio seriju fotografija s P9 uređajem, a svaka fotografija nadahnuta je revolucionarnim mogućnostima ovog jedinstvenog pametnog telefona. 


Foto: PR