
Ove slavne dame svoju ljubav prema make up-u pretvorile su u uspješan biznis

Većina djevojčica jedva čeka uhvatiti priliku i zaviriti u maminu kozmetičku torbicu pa stati pred ogledalo... e onda staje i vrijeme i sve se pretvara u poteze maskarom ili ružem. Dobro je ako to ogledalo nije u kupaonici jer je ona tada zauzeta do daljnjeg.
Pjevačica i dizajnerica odlučila se okušati i u kozmetičkim vodama pa je u rujnu 2019. lansirala Victoria Beckham Beauty. Kako i priliči Spiceici koja njeguje život na visokoj nozi, istančani stil i rijetko se smije, proizvodi pod njezinim imenom drže cijenu. Tako primer stoji 920 kuna, a serum 1340. No, sjenila za oči kod Victorije se mogu naći za 360 kuna.
Najbogatija pjevačica na svijetu Rihanna pretvara u zlato sve što dotakne. Jednako je talentirana za scenu i za biznis. Kada je 2017. lanisrala pudere i korektore u preko 50 nijasni, visoko je postavila ljestvicu u kozmetičkom svijetu, a njezine proizvode
Uz očekivano lijepi
Paltrow je Goop lansirala 2008. u formi
Iman Cosmetic uspješno posluje od 1994. godine, a kako i dalje većina brendova nema proizvode poput pudera za osobe tamne puti, Iman je lansirala liniju pudera koji dolazi u 16 nijansi namijenjenu isključivo njima. Osim pudera, pod Iman Cosmetics nalaze se sjajila, rumenila, korektori, ruževi, maskare, sjenila - sve ono što ti je potrebno da zablistaš.
Za razliku od ostalih, Gaga ima samo dekorativne proizvode - sjenila, rumenila, olovke, ruževe, maskare. Od svakog kupljenog proizvoda jedan dolar ide u njezinu zakladu za bolji svijet, odnosno u humanitarne svrhe. Prodaje ih isključivo preko Amazona.
Make up linija pop princeze dostupna je samo preko websitea Sephora. Brend na Instagramu ima više od milijun pratitelja, a Selena se bazirala na ruževe za usne i pudere.
Kerr je Koru Organic osnovala 2009. nakon što je provela 18 mjeseci studirajući nutricionizam i psihologiju zdravlja na sveučilištu u Australiji. Desetljeće kasnije tvrtka raste zajedno s karijerom ovog svjetski poznatog modela. Među Kora Organics proizvodima nalaze se maglice za lice, tonisi, serumi, ruževi za usne, ulja za tijelo, ali i aromaterapija. U proizvodnji se koriste organski sastojci, kako i samo ime tvrtke govori.
Alba je Honest kompaniju osnovala 2011. U početku je proizvodila vlažne maramice za bebe i pelene koje nisu sadržavale nikakve toksične tvari. Kasnije se proširila i na make up te beauty proizvode. Danas joj se uz pelene i rupčiće, najbolje prodaju ruževi za usne, ulja za lice, tekući eyelineri i maskare.
Jedan od razloga zbog kojih je Kylie Jenner 2019. proglašena najmlađom milijarderkom na svijetu je upravo njezina kozmetička kompanija. Njezini ruževi za usne najpopularniji su među djevojkama diljem planete, a ne zaostaju ni sjenila, maskare, highlihteri.
Starija sestra Kylie Jenner i najpopularnija među Kardashianicama, Kim, također ima komad kolača u kozmetičkoj industriji. Proizvodi i prodaje slične proizvode kao i sestra, no nije u ovom području toliko uspješna kao ona. Njezin biznis procjenjuje se na "samo" nekoliko stotina milijuna dolara.


Kiko Milano ulje sa šljokicama novi je beauty hit, svi ga žele u svojoj kozmetičkoj torbici

Carrie Bradshaw se vratila – Gen Z je obožava, a njezini outfiti ponovno osvajaju
