10 poznatih filmova čije su scene ponovno snimljene kako bi se udovoljilo gledateljima

Poznati filmski hitovi čiji je tijek radnje izmijenjen radi negativnih kritika gledatelja

Svi veliki holivudski filmski hitovi prije premijere u javnosti odlaze na 'probno testiranje' gdje se prikazuju odabranoj skupini ljudi koji onda izražavaju svoje kritike i mišljenje o filmu te scene koje je eventualno potrebno promijeniti.

Naime, nakon dugih mjeseci rada na filmu, njegovim je kreatorima teško biti objektivan, a još je teže predvidjeti kako će reagirati publika. Zbog toga brojni filmovi prije premijere prođu kroz probno testiranje što omogućuje redateljima da pronađu slabe točke u filmu, a ponekad odluče promijeniti i čitav tijek priče. U probnom testiranju filmova može sudjelovati gotovo svatko, a jedini uvjet je da kandidati budu potpuno nepristrani.

Portal Brightside je otkrio neke od najpoznatijih filmskih hitova čiji je tijek radnje bio izmijenjen na temelju mišljenja fokusnih skupina.

Bulevar sumraka

Ovaj mračni 'noir' film o tragediji holivudskih zvijezda bio je pravi hit u filmskoj industriji te je osvojio mnoge prestižne nagrade, uključujući i tri Oscara. Zasluge za uspješnost ide gledateljima iz fokusnih skupina kojima se film prvi put uopće nije svidio jer su bili zbunjeni te nisu mogli shvatiti je li riječ o drami ili pak komediji. Iz tog razloga, redatelj Billy Wider je nakon tako groznih kritika odlučio u potpunosti promijeniti scene koje se odigravaju na početku filma.

Liga pravde

U početku, tvorci ovog filma zamislili su da ovaj film bude nastavak filma 'Batman v Superman: Zora pravednika'. Ipak, nakon izuzetno negativnih kritika i mišljenja fokusnih skupina koje su odradile probno testiranje filma, redatelji su odlučili promijeniti te izbaciti mnoge scene i dijaloge. Gotovo sve scene koje uključuju Supermana snimale su se ispočetka, a promijenjeni su i mnogi drugi detalji koji su značajno utjecali na cjelokupnu atmosferu filma.

Iskupljenje u Shawshanku

Prema IMDb-u, ovo je jedan od najboljih filmova svih vremena, a to su potvrdile i mnogobrojne nagrade i nominacije koje je ovaj film osvojio. Ipak, da nije bilo probnog testiranja, pitanje je da li bi ovaj film naišao na tako pozitivne reakcije od strane gledatelja. Naime, direktor filma Frank Darabont u početku je potpuno drugačije zamislio kraj ove zatvorske priče koja prema njegovoj prvotnoj zamisli uopće nije trebala biti tako optimistična. Ipak, fokusnim se skupinama tako pesimističan završetak nije svidio pa je Darabont odlučio izmijeniti i dodati neke scene.

Novi mutanti

Vijest o ovom filma pojavila se još davne 2016. godine, a scenaristi su publici obećali potpunu jedinstvenu filmsku priču. Ipak, trailer koji je objavljen 2017. godine naišao je na negativne kritike od strane publike pa je premijera filma odgođena kako bi se ponovno snimile pojedince scene filma. Film bi svjetlo dana trebao ugledati iduće godine.

Titanic

Jedna od najpoznatijih filmskih priča  snimljena prema istinitom događaju treabala je trajati čak 5 sati, no gledatelji su smatrali da je to predugo i da priča zbog toga postaje nezanimljiva i pomalo zamorna. James Cameron je odlučio poslušati mišljenje publike te je odlučio izbaciti i malo promijeniti pojedine scene u filmu.

Odred otpisanih

Ovaj je film kod svoje prve publike zapravo naišao na izuzetno pozitivne kritike, no filmski je projekt ipak vraćen redatelju jer su kreatori strahovali da film ne doživi istu sudbinu kao što je doživio film Batman v Superman: Zora pravednika. Varijanta filma koja je u originalu izgledala vrlo mračno i dramatično promijenjena je u malo veseliju priču. Nažalost, film je nakon premijere naišao na prilično loše i negativne kritike.

Deadpool 2

Prvim gledateljima ovog filma nije se svidjelo to što se Cable i Domino u filmu pojavljuju premalo pa su redatelji odlučili udovoljiti publici i snimiti još neke scene sa spomenutim likovima. Osim toga, odlučili su maknuti određene scene u kojima Deadpool putuje kroz vrijeme jer su smatrali da ipak nisu potrebne.

Zgodna žena

Jedna od najpoznatijih romantičnih komedija iz početka 90-ih godina u početku je zamišljena kao ozbiljna društvena drama. Redatelj film u početku je zamislio Vivan kao prostitutku ovisnu o drogi koju će na kraju filma Edward samo izbaciti iz auta, no Disney je bio protiv tako dramatične priče pa su zatražili od redatelja da ponovno snimi kraj filma s malo sretnijim završetkom. Dakako da je publika odabrala upravo tu optimističniju verziju filma stoga su redatelji cijeli film odlučili učiniti više u stilu romantične komedije.

Istjerivači duhova

Fanovi ovog filma smatrali su kako je oživljavanje poznate SF komedije glupa ideja te da uopće nema smisla, no redatelja Paual Feiga to nije previše zabrinjavalo jer je čvrsto odlučio snimiti novu verziju. Nakon objave službenog trailera film je naišao na brojne kritike jer se fanovima nije svidjelo to što su se u ulogama istjerivača našle žene. Redatelji filma zbog toga su odlučili u film ubaciti scenu u kojoj glavni likovi čitaju negativne komentare s Youtube-a koje su fanovi pisali.

Svemirski marinci

SF satira koje se svi sjećamo iz djetinjstva u početku je zamišljena kao pomalo romantični film. Carmen i Johnny trebali su prekinuti svoju vezu tijekom vojnih priprema, a ona je trebala započeti svoju romansu s zapovjednikom Zanderom. Takva se ideja nije svidjela fokusnoj skupini koja je testirala film jer su željeli da film bude što manje romantičan pa su redatelji odlučili promijeniti scenarij i zamijeniti određene scene u filmu kako bi ga pretvorili u pravi akcijski film.