Toplice Sveti Martin, nakon 5 godina izgradnje marke i sadržaja u sad već poznato ime u području kontinentalnog turizma, dosegle su jedan viši nivo u kojem dolazi do velikih promjena. Te promjene odražavaju se i u promjeni marke u „Spa & Golf Resort Sveti Martin“.
Od malih bazena na otvorenom iz 2003. godine, do velikog kompleksa zatvorenih i otvorenih bazena sa 120 apartmana i raznim sportskim sadržajima, ponuda se stalno podizala i proširivala. Ove godine dovršava se vrlo ambiciozan plan najveće investicije u kontinentalni turizam u iznosu od 200 miliona kuna koji uključuje otvaranje visoko kvalitetnog hotela sa 160 soba, golf terena s 9 rupa i sportske dvorane.
U sklopu hotela nalazi se kongresni centar za 400 osoba, inovativan wellness centar (8 vrsta sauna, vrhunska hollywoodska kozmetika, privatni VIP wellness prostori), obilje ugostiteljske ponude i topli hodnik do kompleksa zatvorenih bazena.
Golf tereni s 9 rupa (family golf course), vježbalištem početnog udarca (driving range) i školom golfa prvi puta u Hrvatskoj i među prvima u Europi imaju grijane greenove (područja oko rupa) od umjetne trave. Na taj način istovremeno štitimo prirodu i omogućavamo igranje tokom cijele godine.
Jedan takav iskorak u kvaliteti ponude koja sada zadovoljava višu klasu i domaćih i stranih gostiju, popraćen je s adekvatnom promjenom marke u „Spa & Golf Resort Sveti Martin“ od koje se očekuje da će postati sinonim za vrhunsku ponudu u kontinentalnom turizmu, kako u Hrvatskoj, tako i u okolnim zemljama. S nestrpljenjem očekujemo otvorenje u srpnju 2009. godine.
Nova razina kontinentalnog turizma