Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom nevjerojatnih mjesta za boravak, otvorio je vrata svog novog redizajniranog regionalnog ureda u Zagrebu. Novi dizajn ureda inspiriran je putovanjima, mobilnošću i zagrebačkim motivima, a osmislio ga je Booking.com u suradnji s agencijom za projektiranje Brigada, koja je pripomogla u tome da dizajn ureda ispriča priču Booking.coma i nevjerojatne doživljaje koje Booking.com nudi putnicima svaki dan.
Redizajnirani ured Booking.coma je podijeljen u dvije zone - jedna za individualni rad, druga za sastanke, druženja i opuštanja. Prva „radna“ zona ima neutralne površine obogaćene detaljima u čijem oblikovanju zaposlenici sami sudjeluju, kao što je npr. moguće pisanje po zidovima ili ormarićima. Druga zona, zona „druženja“ je raznobojna, puna zagrebačkih motiva: pločice s nazivima ulica, žuta folija koja predstavlja gradske fasade, površine koje nalikuju zgradama „limenkama“, grafika gradskog horizonta itd.
„Regionalni ured Booking.coma u Zagrebu svojim uređenjem interijera dočarava ulogu Booking.coma u povezivanju putnika diljem svijeta, s gradom Zagrebom kao inspirativnom, poznatom i sve važnijom turističkom lokacijom. Prostor je morao biti ugodan za rad i poticati komunikaciju i suradnju. Željeli smo napraviti ugodan radni prostor za naše zaposlenike, ali i uključiti ih u proces redizajna ureda. Na primjer, zidovi velike dvorane za sastanke su prekriveni uvećanim fotografijama iz drugih Booking.com odredišta, koje su snimili sami zaposlenici - čime je kompletirana priča o Zagrebu koji upoznaje svijet kroz Booking.com“, rekao je Goran Pleše, regionalni menadžer Booking.coma.
Zahvaljujući novom dizajnu ureda zaposlenici Booking.coma mogu se okupiti oko velikog zajedničkog stola za ručak, u ugodnom caffe kutku, na stolovima za slobodno kretanje smještenima na tramvajske pruge, ili u privatnijim separeima s dizajnom crvenih Šestinskih kišobrana – jednog od najpoznatijih simbola Zagreba. Kultno zagrebačko mjesto susreta, sat na gradskom trgu također je neizostavan dio ovog ureda, a on predstavlja mjesto za susret s gostima i, naravno, smješten je na samom ulazu. Prva stvar koju gosti vide su crijepovi krovova starog dijela grada, jednog od najpoznatijih simbola Zagreba.
Booking.com je ovom prilikom predstavio i najnovije trendove o putovanjima vezane uz Hrvatsku. Izneseni podaci su pokazali da su najpopularnije destinacije među hrvatskim putnicima Beč, Beograd, Budimpešta, Sarajevo i London. Top 5 najposjećenijih gradova u Hrvatskoj u 2015. koje su posjetili međunarodni putnici prema portalu Booking.com bili su Dubrovnik, Zagreb, Split, Zadar i Rovinj. Najpozitivije utiske na putnike koji su posjetili ove gradove su ostavili stare gradske jezgre, povijest, hrana te naravno plaže za priobalne gradove. Države čiji građani u najvećoj mjeri posjećuju Republiku Hrvatsku bile su Italija, Njemačka, Austrija, Hrvatska i Velika Britanija.
Foto: Domagoj Blažević, agencija Brigada