22 države, više od 200 izlagača i jedna zemlja partner: 8. Međunarodni sajam turizma PLACE2GO sve je bliže

Ovogodišnje izdanje PLACE2GO međunarodnog sajma turizma održat će se od 15. do 17. ožujka 2019. godine u Areni Zagreb uz Sjevernu Makedoniju kao zemlju partnera

22 države, više od 200 izlagača i jedna zemlja partner: 8. Međunarodni sajam turizma PLACE2GO sve je bliže

Više od 200 izlagača iz 22 zemlje, nagradne igre, stručni paneli i atraktivna predavanja iskusnih putnika i poslovni susreti – obilježit će najveći do sada, osmi Međunarodni sajam turizma PLACE2GO, koji će se održati od 15. do 17. ožujka u Areni Zagreb. Vodeći domaći turistički sajam se u sedam godina postojanja etablirao kao platforma koja na vrlo uspješan način povezuje međunarodne turističke subjekte s potencijalnim poslovnim partnerima, tvrtke iz turističkog segmenta sa sadašnjim i budućim putnicima te općenito kao događaj koji na jednom mjestu okuplja velik broj etabliranih putopisaca i utjecajnih osoba iz svijeta putovanja. Da će svaki zaljubljenik u putovanja naći nešto po svom ukusu pokazuje i popis zemalja izlagača, koji dolaze iz bliske nam Makedonije, Slovenije, BiH, Srbije i Austrije; ali i dalekih destinacija poput Tajlanda, Indonezije, SAD-a i Indije, pa sve do egzotičnih Sudana, Gane i Tanzanije koje se premijerno predstavljaju u Hrvatskoj. 

Image


Damjana Domanovac i Ljupčo Janevski

Damjana Domanovac, idejna začetnica i direktorica PLACE2GO sajma istaknula je: “Kada se osvrnem na postignuto u posljednjih osam godina iznimno sam ponosna jer smo uspjeli u svojoj zamisli kada smo pokrenuli prvi PLACE2GO. Stvorili smo godišnju manifestaciju koja više nije tu samo da promiče turističku djelatnost, već etablira kao vrijedan prodajni i komunikacijski alat bez kojeg napredak pojedinačnih organizacija u turizmu, a zatim i gospodarstva u cjelini nije moguće zamisliti.” Domanovac je kao trend istaknula osjetan porast domaćih izlagača, ali i onih iz susjedne Srbije što je prvenstveno rezultat sve veće popularnosti vikend putovanja na bliže destinacije.

Prvi dan sajma namijenjen je isključivo akreditiranim poslovnim korisnicima. B2B dan u organizaciji agencije Komunikacijski laboratorij povezat će više od tisuću turističkih profesionalaca koji žele uspostaviti nove poslovne kontakte, podijeliti ključna znanja o turističkoj djelatnosti te osigurati veće poslovne rezultate u 2019. te nazočiti zanimljivim predavanjima i radionicama vezanim uz trendove u turizmu. Manuela Šola, direktorica Komunikacijskog laboratorija i organizatorica B2B dana ovogodišnjeg sajma istaknula je: „Hrvatskoj je prijeko potreban turistički B2B sajam koji bi na jednom mjestu okupio ključne dionike ove važne industrijske grane. Prisustvo i podrška ključnih turističkih institucija, ali i dobar odaziv profesionalne javnosti govori nam da smo na pravom putu“ zaključila je Šola. 

Image



Posjetitelje Sajma i ove godine očekuju zanimljiva i inspirativna predavanja. Tako će nas Putoholičari povesti na put oko svijeta u 30 dana, a Slobodan Tomić u jednu od najtajanstvenijih država svijeta, Sjevernu Koreju. Poznati glumac Goran Grgić govorit će nam o metodama kojima u čestim poslovno uvjetovanim putovanjima spaja ugodno s korisnim, a njegov imenjak Jović približit će nam Bali kroz još jednu fascinantnu audiovizualnu priču. Ivan Bengeri autor popularnog bloga Idemo putovati, jesti i piti i iskusna putnica Jadri Apostolov dočarat će nam iskustvo sudjelovanja na jednom od najpoznatijih svjetskih hodočašća – Camino de Santiago (Put sv. Jakova).

Časna uloga prve zemlje partnera Sajma pripala je Sjevernoj Makedoniji, destinaciji koja iz godine u godinu privlači sve više Hrvata. Sjevernu Makedoniju će na panelu predstaviti Ivana Mišerić, Sandi Cenov, Dario Rocco, Ivan Pažanin i Branko Krčmar (Putoholičari) koji će nam iz prve ruke otkriti zašto je ova brzorastuća turistička destinacija odlična za odmor u svako godišnje doba. Ljupčo Janevski, direktor Agencije za promociju i podršku turizma Sjeverne Makedonije naglasio je kako je u posljednjem desetljeću Sjeverna Makedonija zabilježila kontinuirani porast broja dolazaka od 140 posto, odnosno porast u broju noćenja od 130 posto. Dodao je i kako će fokus Agencije za promociju i podršku turizmu biti na hrvatskom turističkom tržištu i u zemljama Jadranske regije u kojima vide veliki potencijal.