Tvrtka Nestlé predstavila je nove NESCAFÉ Cappuccino proizvode koji su, zahvaljujući inovacijama, sada kremastiji, s raskošnom bijelom pjenom koja se jednostavno može napraviti i kod kuće. Ovo je još jedna u nizu inovacija kojom NESCAFÉ, kao najpoznatiji brend topive kave na svijetu, razveseljava ljubitelje kave.
Tako su sada svi okusi iz NESCAFÉ Cappuccino asortimana - original, vanilija, čokolada, lješnjak, karamela, irish i bez kofeina, upotpunjeni pjenom poput one koja se dobije kada Cappuccino naručimo u kafiću. Nove NESCAFÉ Cappuccino proizvode na predstavljanju u caffe baru Espresso u Zagrebu među prvima su isprobale naše poznate voditeljice i ljubiteljice kave Edita Misirić i Antonija Mandić, dok je poznati miksolog Saša Lovrenščak prisutnima pokazao kako na jednostavan način NESCAFÉ Cappuccino pretvoriti u osvježavajući hladni koktel, idealan za nadolazeće tople dane.
„NESCAFÉ više od 75 godina predano radi na tome da kavoljupcima učini posebnima one trenutke u danu koje imaju samo za sebe – kada ujutro popiju prvi gutljaj kave ili uzmu poslijepodnevni predah. Novi NESCAFÉ Cappuccino proizvodi nastali su kao odgovor na želje i preferencije ljubitelja Cappuccina, kojima ovaj napitak često predstavlja poslasticu kojom se najradije počaste.“ – izjavila je Ivana Herceg Batić, brend menadžerica za NESCAFÉ.
Tvrtka Nestlé ima najveću istraživačku mrežu u prehrambenoj industriji, s čak 34 istraživačko–razvojna centra. Inovacija u NESCAFÉ Cappuccino asortimanu, raskošna bijela pjena od svježeg mlijeka i kremasta tekstura, rezultat su predanog rada stručnjaka u želji da užitak ispijanja Cappuccina u kafiću dovedu i u vaš dom.