Agencija Ipsos Puls za istraživanje tržišta provela je opsežno istraživanje u kojem su ocjenjivali snagu brandova među potrošačima. Na "BrandScore listi TOP 30 brandova" za hravatsko tržište u prvoj polovici 2011.godine prva tri mjesta prema ocjeni potrošača zauzeli su brandovi: Zvijezda ulje, Jamnica mineralna voda i Zvijezda margarin.
Ipsos Puls je u okviru projekta BRANDpuls izradila i novi indeks: BRANDscore - jedinstveni indikator snage branda izračunat na temelju važnih indikatora performansi pojedinog branda. Važno je spomenuti da se BrandPuls istraživanje provodi na nacionalno reprezentativnom uzorku od 2000 ispitanika, dva puta godišnje, za oko 1000 brandova podijeljenih u 60-ak kategorija robe široke potrošnje i predstavlja svojevrstan "sud potrošača", odnosno ocjenjivanje snage pojedinog branda.
Budući da se za sve kategorije i brandove BRANDPuls indikatori ispituju na isti način, BRANDscore omogućuje uspoređivanje različitih brandova iz istih, ali i iz različitih kategorija. Na taj način je formirana i rang lista svih brandova od "najjačih" do "najslabijih".
Ovo istraživanje jedno je od onih koje se provode na tržištu, poput Super Brands, Trusted Brands, Best Buy Award ili QuDal. Vrlo je zanimljiv podatak da su, prema ocjeni potrošača, domaći brandovi nadjačali jake globalne poput Coca-Cole ili Milke.
Evo i BRANDscore TOP 30 BRANDOVA*:
Zvijezda ulje
Jamnica mineralna voda
Zvijezda majoneza
Gavrilović paštete
Milka
Orbit
Coca-Cola
Vindija Z'Bregov mlijeko
Franck čaj
Zvijezda stolni margarin
Dukat mlijeko
Nutella
Ledo povrće
Dorina čokolada
Domaćica
Aquafresh
ABC sirni namaz
Ledo riba
Labello
Ariel
Dukat jogurt
Jana
Čipi Čips (Franck)
Franck orašasti plodovi
Lenor
Ledo tijesta
Jar
Nivea proizvodi za njegu tijela
Franck Jubilarna
Gavrilović čajna
Koji brandovi su prema vašem mišljenju najbolji na hrvatskom tržištu?
*BRANDpuls istraživanje u prvoj polovici 2011.g. u Hrvatskoj za 1000 brandova podijeljenih u 60-ak kategorija robe široke potrošnje