Ako ste obožavatelj lijepih interijera, dizajnerskih inovacija i funkcionalnih rješenja, zasigurno ste već upoznali brend Miele. Potvrdit će to posjetitelji Miele Experience Centera Zagreb koji ove godine slavi 10 godina postojanja. U pomno dizajniranom interijeru Miele postavlja nove standarde prezentacije uređaja: suvremenim i elegantnim ambijentom prostora ističe se nit vodilja brenda Miele.
U prostoru su izložene najbolje inovacije u kategoriji kuhinjskih uređaja, njege rublja i čišćenja doma. Uz to, posjetiteljima će u svakom trenutku biti na raspolaganju i tim Miele stručnjaka koji će vas savjetovati u odabiru najboljeg uređaja za vaše potrebe.
Vrhunski hrvatski kuhari isprobali Miele uređaje
Na proslavi desetog rođendana našeg 'IN' mjesta na području uređenja interijera nazočilo je 70 VIP uzvanika, te još 100 na večernjem eventu među kojima su bili brojni poslovni suradnici, predstavnici Njemačke trgovinske komore, ali i brojne poznate osobe među kojima su pjevačica Maja Šuput sa zaručnikom, vlasnici vinarije Kozlović, poznati hrvatski chefovi Teo Fernetich (San Rocco) i Vedran Petranović (Dubravkin Put), i dr.
Gosti su se na proslavi zabavljali uz nastup Ane Rucner i kulinarskog spektakla u izvedbi poznatih kuhara Tea Ferneticha, šefa kuhinje istarskog boutique hotela San Rocco te Vedrana Petranovića chefa zagrebačkog restorana Dubravkin put.
Kuharski je dvojac za okupljene pripremao cappuccino od sipa, krumpira i bijelog tartufa te hladnu salatu od jadranske tune sa majonezom od mladog maslinovog ulja u režiji Tea Ferneticha. Od delicija Vedrana Petranovića su kušali tartar od jelena, dimljena guščja jetra i maslac za začinskim travama na domaćem kruhu te uštipke od konopljinog brašna sa dimljenom pastrvom, majoneza od bučinog ulja, krema od pečene buče. Sve majstorije chefovi su pripremili uz pomoć najnaprednijih Miele kuhinjskih uređaja. Svakako treba posebnu pažnju posvetiti i vinima koje se posluživalo tijekom proslave iz vrijedne vinarije obitelji Kozlović JRE Malvaziju 2015 i arhivsko Santa Lucia noir 2015.
Kao uvod u čaroliju za osjetila kušali smo ekstradjevičanska maslinova ulja obitelji Chiavalon iz Istre sa svježe pripremljenom focacciom savršeno hrskave korice, predivnog mirisa netom izvađenom iz Miele pećnice.
Upravo takva okupljanja organiziraju se redovito u Miele Experience Centeru Zagreb koji je time zasigurno na karti popularnih 'IN' mjesta za sve koji vole lijep dizajn i kvalitetne uređaje, ali i uživaju u hrani i dobrom životu uopće.
Dobrodošli u Miele svijet!
IMMER BESSER (Uvijek bolji) - slogan kojeg su odabrali osnivači Carl Miele i Reinhard Zinkann netom nakon osnivanja tvrtke Miele. Da bi se postigao uspjeh, potrebno je uzdići se nad konkurencijom. Za to postoje zapravo samo dva načina, biti bolji ili biti jeftiniji. Oboje istovremeno nije moguće. Oni su se odlučili za varijantu biti bolji od ostalih. Brojne nagrade i certifikati potvrđuju činjenicu da je Miele nastavio sa svojom predanošću: biti „Immer Besser” (Uvijek bolji) već 119 godina.
Miele Experience Center kao doživljaj svih osjetila
Miele Experience Centeri diljem svijeta osmišljeni su kao prekrasno uređeni prostori koji će posjetitelje upoznati s najnovijim tehnološkim i dizajnerskim inovacijama koje Miele nudi kroz svoje uređaje. Miele Experience Centeri su ujedno i mjesto okupljanja svih koji vole lijepu stranu života – bilo da je riječ o kulinarskim radionicama u izvedbi vrhunskih kuhara s kojima Miele surađuje diljem svijeta ili, pak, poslovnim okupljanjima i rođendanskim večerama.
U Hrvatskoj možete pronaći dva Miele Experience Centera. Godine 2008. otvoren je prvi i to u Zagrebu, a devet godina poslije, 2017. i u Splitu.