Za početak, treba znati da poliranje strojem za poliranje treba ograničiti na jednom godišnje. Naime, ako se koristi prečesto, može oštetiti boju karoserije, a to nikako ne želite. Općeniti savjet je poliranje jednom godišnje, a potom nanošenje voska svakih nekoliko mjeseci. Ako se pridržavate ovog zlatnog pravila, automobil će vam izgledati sjajno, i to doslovno!
1. Za početak dobro operite automobil. Također, dobro je napomenuti da bi ga bilo dobro prati u zasjenjenom prostoru kako se ne bi brzo sušio na suncu. Kada ga operete pokupite vodu s lima, ali nemojte ga sasvim osušiti.
2. Stavite novu navlaku na svoj stroj za poliranje, a sredstvo za poliranje nanesite po automobilu (količina ovisi o uputama proizvođača). Za početak koristite srednju brzinu na svom kotaču za poliranje te na ovaj način razmažite sredstvo za poliranje po limu jednog dijela automobila (recimo vrata). Tajna dobrog poliranja u ovom koraku jest da držite kotač za poliranje uvijek paralelno s limom automobila. Na ovaj način neće nastati nejednakosti po površini. Primijenite uvijek isti pritisak na površinu i uvijek iste pokrete naprijed – nazad. Kada se zagrije kotač na stroju za poliranje vidjet ćete kako se lim vašeg vozila počinje sjajiti. U tom trenutku napravite svega još nekoliko pokreta naprijed – nazad i završite te krenite na sljedeći dio lima na vozilu pa sve ponovite. Važno je znati da lim prije poliranja treba biti lagano vlažan, no ne sasvim mokar.
3. Isperite kotač za poliranje kako se ne bi nakupilo previše sredstva što može stvarati probleme u daljnjem radu. Također, dobro je znati da se vanjski dijelovi kotača za poliranje okreću brže nego unutarnji pa budite posebno oprezni pri poliranju dijelova uz stakla i na sličnim mjestima koja možete dohvatiti samo s vanjskim dijelom kotača za poliranje. Naime, zbog brže vrtnje, taj dio kotača često ima manje sredstva za poliranje pa biste, ako ste nepažljivi mogli oštetiti lim na nekim dijelovima.
4. Kada ste cijelo vozilo ispolirali, opet ga operite. Najbolje je ručno pranje pomoću crijeva i spužve. Nakon toga ga dobro posušite krpom.
5. Sada je vrijeme za finalni dodir. Na kotač za poliranje stavite mekani, spužvasti nastavak te na njega nanesite vosak i sredstvo za fino laštenje lima. Neka omjer bude 60 : 40 u korist voska. Ovako će se sakriti dodatne ogrebotine koje su eventualno ostale nakon poliranja. Pri ovom koraku također koristite srednju brzinu te jednak pritisak i ujednačene pokrete naprijed – natrag.
6. Dok vosak odrađuje svoje na limu, vi se bacite na čišćenje unutrašnjosti, usisavanje, brisanje prašine s kokpita i slično. Nakon toga uzmite mekanu tkaninu, najbolje nekakav ručnik i lagano očistite eventualne ostatke voska s lima. Potom automobil pomaknite na sunce i pregledajte kakav je dojam, jesu li sve ogrebotine nestale i jeste li zadovoljni. I to je to! Za najbolje rezultate ponovite dio sa stavljanjem voska svakih nekoliko mjeseci.
Automobil, koliko god bio star, može izgledati kao milijun kuna, a da za to ne potrošite silne novce. Čak nije potrebno ni odvesti ga peraču automobila jer sve možete obaviti u vlastitom dvorištu. Ne vjerujete? Čitajte dalje i povjerovat ćete.