Nije teško biti dobar hotelski gost, ali ima mnogo gostiju koji ne razumiju osnovna pravila ponašanja u hotelu. Iako imate pravo na najbolje moguće iskustvo tijekom boravka u hotelu, također je važno imati na umu da i drugi gosti borave u hotelu.
Pravila ponašanja u hotelu započinju tako da pokušate ne stvarati nepotrebnu buku. Da biste bili dobar gost u hotelu, uvijek morate imati na umu da nikada nećete biti jedini koji će tamo boraviti. Uvijek je važno biti pažljiv prema drugim gostima, a to često znači stvarati što manje buke. Sigurno će biti situacija u kojima nećete moći kontrolirati buku koju stvarate. Ali postoje zvukovi koje možete kontrolirati, poput slušanja glazbe ili glasnog pričanja.
Sljedeće pravilo ponašanja u hotelu je pristojnost. Ako želite biti dobar hotelski gost, tada je ključno biti ljubazan prema osoblju koje tamo radi. Razgovor s hotelskim osobljem govori više o gostu nego o osoblju. Može biti jako frustrirajuće ako hotel pogriješi, ali dvaput razmislite prije nego što svoje frustracije istresete na osoblje. Važno je znati određena pravila ponašanja u hotelu kako biste bili dobrodošli u hotelu kada dođete sljedeći put.